מחאה באמצעות אמנות בחוויות קרית משה
מחאה באמצעות אמנות בחוויות קרית משה

ערב של ביטוי מחאה באמצעות אמנות בחוויות קרית משה

רכזות הנוער מיקה ברקת ואיילה פרדו: "חשוב לנו להראות לבני הנוער שכאזרחים במדינה יש הרבה דרכים דמוקרטיות ולא אלימות להביע את המחאה שלהם״

פורסם בתאריך: 19.2.19 12:09

-->

אמש (שני) התקיים ערב ייחודי במתחם הנוער TOP בקרית משה, בהובלת רכזות הנוער מיקה ברקת ואיילה פרדו ובשיתוף עיר ללא אלימות וכלל גופי הנוער בשכונה.

הערב, שעסק באומנות מחאה כאחת הדרכם למימוש הזכות הדמוקרטית, כלל סדנאות של שירה מדוברת עם אורית טשומה, זמרת ויוצרת, ראפ עם עומר פינצ'וק, זמר ויוצר, וצילום סרטון עם כוכב הרשת שלומי לקאו.

מיקה ברקת ואיילה פרדו: ״כמחנכים בשכונת קרית משה אנחנו חייבים לעודד את בני ובנות הנוער להתעניין, לשאול ולהכיר. אנחנו רוצים לתת לבני ובנות הנוער דרך לבטא את עצמם, דרך להביא את הקול שלהם ולשנות את המציאות. חשוב לנו להראות להם שכאזרחים במדינה יש הרבה דרכים דמוקרטיות ולא אלימות להביע את המחאה שלהם״.

מחאה באמצעות אמנות בחוויות קרית משה

מחאה באמצעות אמנות בחוויות קרית משה

גולן ביטון, מנהל תחום הנוער ברשת חוויות: ״מדובר במפגש ייחודי וחשוב עם מסרים חברתיים וחינוכיים, והכל בדרך אמנותית. בני הנוער ביחד עם צוותי הנוער דנו באופן הכי יצירתי ומקצועי בסוגיה כה חשובה וכואבת בנושא הקהילה האתיופית במדינת ישראל. רק לפני זמן קצר המדינה סערה כשאלפים מבני הקהילה יצאו לרחובות להפגין על זכות אלמנטרית וצודקת לקבל יחס שווה במדינת ישראל, על כל המשתמע מכך. הפעילות בקרית משה היא עוד הוכחה שיש לנו סיבה גדולה לגאווה ובעיקר מסר חד משמעי – שהדור הצעיר שלנו הוא העתיד של מדינת ישראל״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר