רחמים מלול ודורון שידלוב
רחמים מלול ודורון שידלוב

רחובות ומועצה אזורית ברנר יקימו בברנר פארק מסחרי חדש לתעסוקה, תעשייה חקלאית ולוגיסטיקה

ראש העיר רחובות וראש המועצה האזורית ברנר חתמו על הסכם ניהול משותף וחלוקת הכנסות להקמת פארק תעסוקה בסמוך לצומת הכבישים 40 ו-411. עיריית רחובות תקבל 40% מההכנסות מארנונה ו-10% מההכנסות מהיטלי ההשבחה

פורסם בתאריך: 19.2.19 07:34

-->

פארק תעסוקה חדש נולד: עיריית רחובות והמועצה האזורית ברנר חתמו על מתווה מוסכם לשותפות בפארק תעשייה חדש שייבנה בשטח המועצה האזורית ברנר, בסמוך לצומת הכבישים 40 ו-411. הפארק נמצא כעת בשלבי אישור אחרונים ועתיד לסייע הן לרחובות והן למועצה האזורית ברנר במתן מענה ליזמים המחפשים שטח קרקע גדול לשימוש לוגיסטי ותעשייתי.

הפארק משתרע על שטח של כ-530 דונם, ובו שטח בנוי לתעסוקה בהיקף של כ-200 אלף מ"ר המתאים לשימושים של לוגיסטיקה ותעשייה חקלאית, מסחר נלווה ותיירות. הוא ממוקם באזור אטרקטיבי -בצמוד לצומת ביל"ו, אשר מהווה מוקד לפעילות תוססת של תעסוקה ומסחר. לפארק יתרונות רבים ובראשם הגישה הנוחה אליו ממרכז הארץ ומדרומה, קרבה מיידית למוקדי אוכלוסייה ותשתיות תחבורה, מה שהופך אותו אטרקטיבי ביותר ליזמי לוגיסטיקה.

על פי הסכם השותפות שנחתם, תקבל עיריית רחובות 40% מההכנסות מארנונה ו-10% מההכנסות מהיטלי השבחה באזור התעסוקה החדש.

רחמים מלול, ראש העיר רחובות: "שיתוף הפעולה בהקמת הפארק החדש הוא הישג כלכלי ואסטרטגי לעיר רחובות. מלבד הגידול הצפוי בהכנסות לעירייה, הפארק ימשוך לאזור יזמים וחברות מובילות שמחפשים שטחים נרחבים שאינם מצויים כעת בתחומי העיר. מדובר בחלק ממגמה כוללת של שיתופי פעולה אזוריים שמטרתם לחזק את איתנותה הפיננסית של העיר ולתרום לרווחת תושביה".

רחמים מלול (צילום: אלירן אביטל)

רחמים מלול (צילום: אלירן אביטל)

ראש המועצה האזורית ברנר, דורון שידלוב:" הפארק החדש יניב הכנסות נוספות למועצה ויהיה אבן שואבת נוספת ליזמים לפיתוח אזורי מסחר ותעשייה חקלאית במועצה, המתבצעים תוך שמירה קפדנית על השטחים הירוקים והצביון הכפרי. שיתוף הפעולה הפורה עם עיריית רחובות הינו עדות לכך שניתן לפתח את האזור באמצעות שיח ואמון בין הרשויות".

דורון שידלוב ראש המועצה המקומית ברנר

דורון שידלוב ראש המועצה המקומית ברנר

 

יש לציין כי עבור המועצה האזורית ברנר מדובר באזור תעשיה ייחודי. עבור רחובות מהווה הפארק היצע משלים לשימושים שהיא מציעה במסגרת אזורי התעסוקה הקיימים בתחומה, המתמקדים במשרדים, מסחר, הייטק ומלאכה. שיתוף הפעולה בין שתי הרשויות צפוי לחזק את האטרקטיביות של הפארק, למשוך יזמים ולתמוך בקשרים שבין הרשויות. כבר כעת פונים יזמים שונים המעוניינים להתמקם בפארק ונערכות מולם פגישות תיאום.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר