ישיבת מנהלים ברשת חוויות
ישיבת מנהלים ברשת חוויות

אמיתי כהן זכה לקבלת פנים חגיגית בישיבת המנהלים של רשת חוויות

יו"ר דירקטוריון רשת חוויות הנבחר, אמיתי כהן, הגיע לישיבת מנהלים חגיגית וציין: "זהו תפקיד מאתגר וקשה, אך אני אוהב לשים לעצמי מטרות ויעדים ולהגשים אותם"

פורסם בתאריך: 18.2.19 15:34

-->

בישיבת מנהלים שהתקיימה היום (שני) ברשת חוויות, בהובלת ממלא מקום מנכ"ל הרשת צביקה מדהלה ובהשתתפות כל מנהלי המרכזים הקהילתיים, נערך מפגש היכרות עם יו"ר הדירקטוריון הנכנס, אמיתי כהן, אשר ערך היכרות עם המנהלים בנוסף למפגשים פרטניים שהוא מקיים עימם בימים אלה. זאת במטרה להכיר מקרוב את הפעילויות והאתגרים.

כהן ציין בפני המנהלים את הנושאים החשובים העומדים על הפרק בתקופה הקרובה ואת חשיבות האחדות ושמירה על קשר הדוק וטוב בין המנהלים עצמם, וכן דיבר על יכולותיו של הארגון, אשר חולש על עשרות תחומי שירות לציבור.

כהן: "אני שמח להיכנס לתפקיד כה גדול, חשוב ומשמעותי בעיר רחובות. יש האומרים כי זהו תפקיד מאתגר וקשה, אך אני אוהב לשים לעצמי מטרות ויעדים ולכבוד ולהגשים אותם. אני מאחל לכולנו יחד דרך צלחה של שותפות, עשייה, קהילתיות והגשמת כל היעדים העומדים בפנינו. אין לי ספק שיחדיו נצליח להשיט את הספינה קדימה".

צביקה מדהלה: "אנו מאחלים לאמיתי כניסה טובה וחלקה לתפקיד. עומדים בפני הרשת אתגרים רבים ואני סבור ובטוח שעם עבודת צוות ושיתוף פעולה נכון, נצליח הוביל את הרשת להישגים טובים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר