זוג מתחת לסדינים צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE

"ולנטיין דיי הוא פיק בכל שנה. אנשים רוצים לחוות ומגלים כמה חסרה להם האהבה, השינוי, החידוש והריגוש"

לכבוד יום האהבה הבינלאומי יצאנו לבדוק מהם הטרנדים החמים בין הסדינים וקיבלנו טיפ מבעלת חנות לאביזרי מין: "תקשורת ופתיחות, ואחר כך גם הכיף והחידוש, יובילו למערכת יחסים בריאה"

פורסם בתאריך: 13.2.19 08:25

-->

יום האהבה הבינלאומי שנחגג ב-14 בפברואר כבש גם את ישראל, וכבר שנים שהוא מצוין ברחבי הארץ כסיבה למסיבה בינו לבינה. יצאנו לבדוק האם החג שמשקף אהבה וזוגיות מקבל ביטוי גם בתחום המוצנע והאינטימי ביותר של הקשר – בין הסדינים – והאם ישנם חידושים בתחום. לצורך כך, שוחחנו עם גילה, בעלת חנות 'ארוס' במתחם בילו סנטר, שחיה את התחום כבר למעלה משני עשורים.

גילה, בתור מי שמשקיפה מהצד ואולי אפילו שותפה במידה מסוימת לחיי האהבה של אנשים, מה השתנה בתחום?

"בשנים האחרונות יש מגמת עלייה בפתיחות. אם פעם היו מגיעות רק אוכלוסיות מסוימות, היום מגיעים לכאן אנשים מכל המגזרים, גם כאלו שלא הייתי פוגשת אותם כאן בחיים עד לפני עשר שנים".

אנשים מספרים לך על חיי האהבה שלהם?

"אנשים מספרים המון, בכל גיל. מצד אחד הם מדברים על מה שהם היו רוצים יותר, ומצד שני הם משתפים אותי בבעיות שלהם ובמה שמפריע להם".

אז את מתפקדת גם כסוג של פסיכולוגית או יועצת זוגית?

"חיי זוגיות זה עניין רגיש וזה לא צחוק, וחיי מין זה בטח לא צחוק. אני שומעת הרבה גברים שמספרים שהם טעו כשהתגרשו ושהיום הם היו עושים דברים אחרת. הם מודים שאם הם היו בתקשורת ובפתיחות עם האישה הראשונה כמו שהם עם האישה השנייה או המאהבת שהייתה להם, הם היו נשארים נשואים".

ממה זה נובע לדעתך?

"העולם השתנה. גבר שבוגד היום באשתו, שלא יחשוב לרגע אחד שאשתו יושבת בבית ובוכה. נגמרו הימים האלו. חשוב לשמור על הזוגיות ועל המשפחה כמובן, אבל לא בכל מחיר".

מה הולך בימים אלו בחנות, ישנה יותר התעניינות לקראת יום האהבה הבינלאומי?

"זה טירוף. כולם מגיעים לקראת יום האהבה. ולנטיין דיי הוא פיק בכל שנה, ולא משנה מה המצב בארץ. אנשים רוצים לחוות ומגלים כמה חסרה להם האהבה, השינוי, החידוש והריגוש".

ומה אנשים קונים?

"הביקוש גובר לאביזרים של מין אנאלי, ולהבדיל לאביזרי סאדו. מה שחשוב לי זה לא למכור רק בשביל למכור. לא כל דבר מתאים לכל אישה, לכל גבר או לכל זוג. יש להתאים לכל אחד את מה שהוא צריך".

החידושים הטכנולוגים משפיעים גם הם על חיי האהבה?

"ברור. האביזרים השתכללו והיום למשל מאוד פופולרי אצל בני זוג אביזר לאישה שמופעל בשלט רחוק. מה יותר כיף לזוג אוהב מאשר לשבת במסעדה בערב רומנטי ולהיות באינטימיות אחד עם השנייה דרך שלט?".

את נשואה שנים ארוכות לאותו הגבר. מה הטיפים שלך לזוגיות טובה?

"ששני בני הזוג יתקשרו ביניהם בזמן הסקס, ובכלל. תקשורת טובה תוביל אותם לכל מקום בעולם. מה שישמור על הקשר הוא קודם כל התקשורת והפתיחות, ואחר כך גם הכיף והחידוש".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר