אלי לזר
אלי לזר

ריקוד מושחת ברחובות: המאסטר אלי לזר "חזר הביתה" כדי ללמד ברשת חוויות

אלי לזר, תושב רחובות ומי שעשה קריירת מחול בינלאומית, חזר הביתה ללמד את ילדי רחובות לרקוד בחוויות שוויץ המדע. לראשונה הוא גם מעביר שיעורי בלט קלאסי לרקדנים ומורים מקצועיים למחול

פורסם בתאריך: 7.2.19 08:55

-->

אלי לזר, יליד רחובות, החל את לימודי המחול שלו בגיל 17 עם הבלט הקלאסי הישראלי. הוא הופיע עם האופרה הישראלית ועבד במשך 33 שנה בארה"ב, מקסיקו, יפן, קוריאה ואיטליה. הוא זכה לעבוד עם להקות מובילות בעולם כרקדן ראשי, הוביל קבוצות מצוינות בבית הספר של הגופרי בלט ובבית הספר של מונטגומרי בלט, בו כיהן כמנהל אומנותי, וכן כיהן כמנכ"ל בפסטיבל בינלאומי באיטליה.

בשנה האחרונה חזר לזר לאמן רקדנים בסטודיו המקצועי של רשת חוויות, במרכז חוויות שוויץ המדע, והשנה לראשונה החל ללמד מורים ורקדנים מקצועיים על מנת להנגיש את הריקוד המקצועי לתושבי רחובות והסביבה. גם בנות להקות המחול של בית הספר למחול חוויות שוויץ המדע עברו שתי סדנאות עם המאסטר.

לזר: "אני מאוד שמח להתחיל את הקשר שלי עם חוויות רחובות, להביא את הניסיון והידע שלי לעיר הולדתי ולהתחיל בשיעורי מחול פתוחים בבוקר. המחול, שהפך לחלק המרכזי בחיי, הביא לי הרבה אפשרויות, מיצוי והכרה בין לאומית. החיבור בין הגוף לנפש והיכולת לשלב את היצירה ופיתוח הגוף עם משמעת עצמית וביטוי מהוה סיפוק. אלה שמקדישים את עצמם לאמנות זאת מבינים את החוזק שהמחול מעניק. חוויותיי כרקדן, מנהל, מורה וכוריאוגרף ממשיכות לספק לי את ההבנה והחשיבות במסירות לכישרון המולד וההשקעה החשובה בדור העתיד, בקהילה ובמי שהאמנות מצליחה לעורר בו השראה ומיצוי".

נילי צברי, מורה לבלט קלאסי המלמדת בחוויות שוויץ המדע, אומרת: "לזר מאמין במחול ככלי הבעתי אשר מלהיב, מחבר, מרשים ויוצר חוויה תיאטרלית ופיזית. זאת זכות גדולה עבורנו שאלי לזר מעביר שיעורים מקצועיים למורים. מדובר בשיעורים חווייתיים, אמנותיים, מוזיקליים ומלאי אהבה לבלט".

אוסנת לוי, מנהלת חוויות שוויץ המדע: "אנו גאים לארח בבית הספר למחול המקצועי שלנו מורה ברמתו וביכולותיו של אלי ומתכננים לקיים שיתופי פעולה נוספים לטווח הרחוק".

הסדנאות למורים ורקדנים מקצועיים יחלו ב-20.2.19 ויתקיימו בימי ד' בין השעות 10:30-12:00. פרטים נוספים באתר רשת חוויות רחובות או בחוויות שוויץ המדע, רחוב סירני 52, טל': 089310707.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר