בוקר מקסיקני בבנדיקט (צילום: שרית גופן)
בוקר מקסיקני בבנדיקט (צילום: שרית גופן)

פרויקט הקולינריה "פברואר עולמי" חוזר למסעדת בנדיקט זו השנה החמישית

במסעדת בנדקט יחגגו 5 שנים ל״פברואר עולמי״ החל מיום שני ה-4.2, עם 5 מנות מיוחדות המייצגות את סין, איטליה, מקסיקו, צרפת וקולומביה

פורסם בתאריך: 1.2.19 07:41

-->

מסביב לעולם בארוחת בוקר אחת: בנדיקט, מסעדת הקונספט שמגישה את הארוחה החשובה ביותר ביום מסביב לשעון, חוגגת חמש שנים ל"פברואר עולמי", פרויקט הקולינריה שמביא ארוחות בוקר מחו״ל הישר לצלחת של האורח הישראלי.

תפריט המסעדות של בנדיקט מתאפיין בארוחות בוקר מרחבי הגלובוס ובמסגרת "פברואר עולמי" התפריט מקבל טאץ׳ בינלאומי נוסף, עם 5 מנות מיוחדות המייצגות מדינות שונות בעולם: סין, איטליה, מקסיקו, צרפת וקולומביה.

קולומביה: המדינה הדרום אמריקאית שהביאה לעולם את פבלו אסקובר ואת הזמרת שאקירה, תציע לאורחי המסעדה זוג ארפות (פיתות מקמח תירס) ממולאות תבשיל בשר בקר ופלפלים בבישול ארוך, לצד סלט שעועית שחורה, כוסברה ובצל על שמנת חמוצה. מוגש עם סלסה ורדה ורוטב עגבניות מעושן (72 שקלים).

בוקר קולומביאני בבנדיקט (צילום: שרית גופן)

בוקר קולומביאני בבנדיקט (צילום: שרית גופן)

 

סין: ענקית הקולינריה מהמזרח הרחוק תוכיח שמיליארד סינים לא טועים ותציע לאורחי המסעדה זוג לחמניות באן במילוי בשר ברוטב הויסין, ג'ינג'ר, שום ולימון. מוגש עם סלט כרוב אסיאתי, ביצה כבושה בסויה וחמוצים אסיאתיים (67 שקלים).

בוקר סיני בבנדיקט (צילום: שרית גופן)

בוקר סיני בבנדיקט (צילום: שרית גופן)

 

איטליה: מדינתו של הרוזן ממונטה קריסטו, המדינה שמפורסמת בזכות פיצה ופסטה, תציע לאורחי המסעדה ארוחת בוקר עם טאץ׳ אריסטוקרטי בדמות פרנץ' טוסט גבינת ברי, האם, בייקון, רוטב מייפל- ויסקי ואבקת סוכר (62 שקלים).

צרפת: חבל פרובאנס שמפורסם בנופיו הקסומים, יינות משובחים וגבינות טעימות, יציע לאורחי המסעדה גבינת ברי אפויה בבצק עלים, מוגשת עם ביצה חצי רכה, ריבת בייקון, עגבניות מרוסקות ושום קונפי (63 שקלים).

מקסיקו: אחת המדינות המאוכלסות בעולם, המלאה בצבעים ובטעמים, תציע לאורחי המסעדה ביצת עין על תבשיל בשר בקר, שעועית שחורה ועגבניות מעושנות פיקנטיות. מוגש עם שמנת צ'יפוטלה, גוואקמולי, סלסת מנגו , פריחולס וטורטיות (69 שקלים).

בוקר מקסיקני בבנדיקט (צילום: שרית גופן)

בוקר מקסיקני בבנדיקט (צילום: שרית גופן)

 

כל הארוחות כוללות שתייה קרה / חמה / מימוזה.

מטבח ארוחות הבוקר של הבנדיקט מציע מגוון אקלקטי ועשיר הפונה לחובבי ארוחות הבוקר באשר הם, בכל שעות היום: בבוקר, בצהריים ולהרפתקנים ושוברי המוסמכות עבורם ארוחת בוקר בערב היא דרך נפלאה להתחלת הלילה. בנוסף לארוחות הבוקר המגוונות ניתן למצוא גם סלטי בוקר, מנות ראשונות וקולקציית קוקטיילים שמוסיפים המון קלאס לכל ארוחת בוקר.

בנדיקט ביל"ו, רחוב בוסי סנט ג'ורג' 9, קרית עקרון. טל': 036868657.

בנדיקט בילו (צילום: יח"צ)

בנדיקט בילו (צילום: יח"צ)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר