רחמים מלול והשגריר האוסטרלי כריס כנען
רחמים מלול והשגריר האוסטרלי כריס כנען

מה עשה שגריר אוסטרליה ברחובות?

ביקור היסטורי בקרית החינוך דה שליט ברחובות: שגריר אוסטרליה הגיע לבקר בבית האוסטרלי שבמתחם

פורסם בתאריך: 15.1.19 08:43

-->

כריס כנען, שגריר אוסטרליה בישראל, הגיע אתמול (שני) לרחובות לבקר ולהתרשם מקרוב מ״בית סלוצקין״ שנבנה לפני למעלה מ-100 שנה על ידי אליעזר סלוצקין, יהודי אוסטרלי שעלה לישראל. השגריר הוזמן על ידי מנהל קרית החינוך דה שליט, אבי קיש, למפגש עם כיתות מגמת הדיפלומטיה בבית הספר, וכן על מנת לבחון דרכים לגיוס משאבים לשימור הבניין המקורי שנמצא במתחם בית הספר ושנחשב לאחד הבניינים המפוארים ברחובות עם ייסודה. הביקור נערך במעמד ראש העיר רחמים מלול, וממלא מקומו זוהר בלום.

הנהלת דה שליט, אשר תכננה את הביקור לפרטי פרטים, הזמינה לביקור גם את נינו של סלוצקין ונינתו של אחותו, שניהם חיים בישראל ועמם הנהלת בית הספר שומרת על קשר. עם הגעתו של השגריר למקום סקרו בפניו תלמידים את ההיסטוריה של המקום והציגו בפניו את הבניין ואת תמונותיו ההיסטוריות. לאחר מכן הופיעו בפני המכובדים תלמידי מגמת המוזיקה בבית הספר.

מימין: אבי קיש, כריס כנען, רחמים מלול וזהר בלום

ראש העיר רחמים מלול, שהעניק לשגריר תשורה בשם העיר – דגם של מנורה בכסף ובכחול, אמר לו: ״הגעת לבקר באחת מהערים היפות בישראל. קרית החינוך דה שליט היא מהגדולות בעיר ואחת מהוותיקות והטובות ביותר בארץ, שבוגריה הם חוד החנית של הנוער הישראלי בכל התחומים״.

כריס כנען, שגריר אוסטרליה, סיפר: ״זהו ביקור חשוב ומיוחד עבורי, מרגש ונוגע ללב. הקשר בין אוסטרליה לישראל הוא חזק מאוד עוד מימי תחילת המאה הקודמת, כשצבא אוסטרלי סייע בשחרור הארץ מידי הצבא הטורקי״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר