הורי ילדי גן דביר מוחים בעירייה
הורי ילדי גן דביר מוחים בעירייה

הורי ילדי גן דביר: "הסייעת נעדרת המון ולא מוצאים עבורה מחליפה"

הורים לילדי גן דביר שבשכונת רחובות הצעירה הגיעו השבוע עד לשכת מנכ"ל העירייה והתלוננו על היעדרויות תכופות של אחת הסייעות. העירייה בתגובה: "עיריית רחובות עושה כל מאמץ שלא לפגוע בשגרת הלימודים של ילדי הגנים וההורים, ועל כן מקבלת אישור ממשרד החינוך לפתוח גנים גם במקרה של שני אנשי צוות בלבד"

פורסם בתאריך: 21.12.18 07:17

-->

הורים לילדי גן דביר שבשכונת רחובות הצעירה הגיעו בבוקר יום רביעי אל לשכת מנכ"ל העירייה דורון מילברג, והתלוננו על היעדרויות תכופות של אחת הסייעות, כאשר במקרים רבים לא מוצאים עבורה מחליפה.

אחת האמהות אמרה: "הגענו למנכ"ל העירייה עקב מחסור קבוע בסייעת מחליפה. נתקלנו באוזניים קשובות, אך לשמוע זה לא הכל. אנחנו דורשים פתרון. ממש בקרוב אחת הסייעות אמורה ללדת בשעה טובה ומוצלחת, אבל אם לא יכינו את הקרקע כבר מעכשיו ויביאו לה מחליפה, נאלץ להגיע שוב לקומה השישית, והפעם עם הילדים".

הורה אחר הוסיף: "אם אנחנו לא נוכל לעבוד בשקט גם העירייה לא תצליח לעבוד. נגיע אל משרדי ההנהלה ונקיים שם פעילות לילדים שלנו. שראש העיר יתחיל לעשות סדר ולדאוג לילדים שלנו".

מהעירייה נמסר: "עיריית רחובות עושה מאמצים עילאיים לגייס סייעות מחליפות בכל מקרה של חיסור, ובכלל. לצערנו, בכל הארץ קיימת בעיית כוח אדם ידועה בגיוס סייעות. על אף המחסור בכוח אדם, עיריית רחובות עושה כל מאמץ שלא לפגוע בשגרת הלימודים של ילדי הגנים וההורים, ועל כן מקבלת אישור ממשרד החינוך לפתוח גנים גם במקרה של שני אנשי צוות בלבד".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם יתחילו לשלם משכורות ראויות לכל הסייעות , לא תהיה בעיית כוח אדם !
    תתחילו בשינוי שכל המדינה מתחמקת ממנו .

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר