מסיימי פרויקט מיל"ה (צחלום: דוברות המשטרה)
מסיימי פרויקט מיל"ה (צחלום: דוברות המשטרה)

12 נערים חרדים מרחובות סיימו את פרויקט מיל״ה

ההסדר הייחודי מספק לנערים הזדמנות לסיים את הפרויקט ללא הרשעה פלילית

פורסם בתאריך: 18.7.17 19:49

-->
היום (שלישי) התקיים בלשכת ראש עיריית רחובות טקס סיום פרויקט מיל"ה במגזר החרדי, בהשתתפות 12 נערים מתלמוד תורה "עץ חיים" ברחובות.  בוגרי הפרויקט מצטרפים למעל 14 אלף בני נוער מכל רחבי הארץ, אשר השתתפו בפרויקט וסיימו אותו בהצלחה. במהלך הפרויקט בני הנוער לוו על ידי שוטרי וקציני יחידת ״הסדר תיק מותנה״ של חטיבת התביעות במשטרה ונחשפו לעבודת המשטרה ולנושאים מגוונים וערכיים רבים.
יחידת הסדר תיק מותנה, החלה לפעול במשטרה אשתקד בפריסה ארצית, והיא אמונה על יישום חוק המעניק כלי נוסף להתמודדות עם ביצוע עבירות מחוץ לכותלי בית המשפט. ההסדר הייחודי מספק הזדמנות לאזרחים נורמטיביים לסיים את ההליך ללא הרשעה פלילית. מדובר בהליך מנהלי, במסגרתו מסכים התובע לסגור תיק פלילי נגד חשוד שנמצאו נגדו ראיות המאפשרות את העמדתו לדין, וזאת בתמורה, בין היתר, להתחייבותו לשלם פיצוי, התחייבות להימנע מביצוע העבירה וביצוע עבודות שירות לתועלת הציבור.
רב המשטרה, נצ"מ הרב רחמים ברכיהו, ברך את הנערים מסיימי התכנית וסיפר את סיפורו האישי שכולו תקווה. הרב איחל לנערים שיעלו מעלה בעולם התורה ויהיו מהמאורות של הדורות הבאים. הרב ציין את תפקידה של משטרת ישראל בחיבור ובנתינה ההדדית שבין בני הנוער המופלאים לבין משטרת ישראל.
פרוייקט מיל"ה – משטרת ישראל למען הנוער, הוא פרוייקט הדגל החברתי-מניעתי של משטרת ישראל. הפרוייקט מתקיים מזה מספר שנים בכל רחבי הארץ, כחלק ממדיניות של שיטור מבוסס קהילה. מטרתו היא לשקם בני נוער ולהעניק להם הזדמנות נוספת, ידע, כלים ומוטיבציה, לקיים אורח חיים נורמטיבי כאזרחים שומרי חוק.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר