רועי חגאי (צילום: שרון בוקוב)
רועי חגאי (צילום: שרון בוקוב)

נפרדנו כך: "דם רע" בין מכבי רחובות והמאמן המפוטר רועי חגאי

מכבי רחובות והמאמן המפוטר רועי חגאי הותירו ביניהם לא מעט משקעים. במועדון טוענים כי חגאי גידף שחקנים ופעל מאחורי גבם, לכאורה. חגאי עצמו מעדיף שלא להגיב מכיוון שהנושא עבר להליך משפטי

פורסם בתאריך: 21.12.18 07:28

-->

תחילת העונה של מכבי רחובות נראתה אידילית. המאמן רועי חגאי הצטרף עם רזומה מרשים ועם תכניות לעלות ליגה, וצוות השחקנים התחזק בכמה שמות ששווים ברמתם לליגת העל. התקוות היו גדולות אבל משהו לא דפק ובשבוע שעבר מערכת היחסים בין המועדון למאמן הגיע לסיומה עם פיטוריו של חגאי. הצדדים נפרדו בצורה צורמת וכעת הנושא נמצא בהליכים משפטיים.

ל"ערים" נודע כי בין אחת הטענות שהועלו על ידי המועדון כנגד חגאי, היא כי המאמן פעל נגד האינטרס של המועדון במספר מקרים, לכאורה, בכך שהציע שחקנים לקבוצות אחרות בלי ליידע על כך את ראשי המועדון. עוד נטען כי יחסו של חגאי לשחקנים הביא את הקבוצה למשבר מנטלי ולאיבוד של חדר ההלבשה.

גורם במועדון הסביר: "זה הגיע למצב ששחקנים לא רצו לפגוש בו יותר. היו מקרים של אלימות מילולית כלפי שחקנים, כולל קללות וגידופים של שחקן מרכזי".

חגאי עצמו העדיף שלא להגיב לדברים, מאחר והם מתבררים בימים אלה במסגרת הליכים משפטיים.

חגאי, שנחשב למאמן מוביל בליגה ולקבלן עליות, צורף לקבוצה לאחר פיטוריו של אבנר יאור, שהעלה את המועדון הרחובותי ליגה וקידם אותה במעלה הטבלה. אותו יאור מככב כעת בראש הטבלה עם מכבי רעננה, אותה תפגוש רחובות במחזור הקרוב.

ובחזרה לרחובות: במקומו של חגאי מונה מיקי גורקה עד לסיום העונה. גורקה עזב את מכבי נהריה אחרי שני ניצחונות בלבד בתשעה מחזורים, והגיע לרחובות היישר למשחקה מול אליצור אשקלון, שבו ניצחה הקבוצה. במשחקו השני הפסידה הקבוצה לקרית אתא. במועדון הרחובותי מקווים להתרומם בחזרה עם המאמן החדש וצוות השחקנים החזק והטוב.

מיקי גורקה ושחקני מכבי רחובות (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק מועדון כדורסל מכבי רחובות)

מיקי גורקה ושחקני מכבי רחובות (צילום: חמי קדוסי)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר