ילדי צהרון חוויות גן הרדוף במחווה לאמן חנוך פיבן
ילדי צהרון חוויות גן הרדוף במחווה לאמן חנוך פיבן

אמנות במקום מפתיע: מחווה של ילדי צהרון חוויות גן הרדוף לאמן חנוך פיבן

תערוכה ייחודית בהשראה של האמן חנוך פיבן, שכולה על טהרת יצירותיהם של ילדי צהרון חוויות גן הרדוף, מציגה תוצר של חוויה יצירתית ומלמדת שיזם צוות הצהרון בשיתוף ההורים והילדים

פורסם בתאריך: 13.12.18 07:24

-->

בצהרון הרדוף שבשכונת אזורי ויצמן, שקדו באחרונה על הקמת תערוכת מחווה ליוצר והאמן חנוך פיבן. דלית אור, מובילת הצהרון ויוזמת הרעיון, החלה את הפרויקט כ-10 ימים לפני חג החנוכה: "הילדים למדו על חנוך פיבן ויצירותיו המיוחדות, ראו סרטים בהם הוא מלמד כיצד להשתמש בחומרים ולהתאים אותם בטכניקות שונות ושיחקו במשחק זיכרון סביב נושא זה. בסוף הפרויקט התבקשו הילדים להביא אביזרים מהבית ובמהלך קייטנת חנוכה יצרו יצירות מרהיבות על פי שיטתו של פיבן".

עוד מספרת אור: "הרעיון היה להכיר לילדים את האמן ויצירותיו, על ידי הבאת הספר העוסק בעבודותיו המקוריות של פיבן, הקרנת סרטים על מנת ללמד את הילדים את שיטת היצירה ואף משחק זיכרון שיצרתי המלמד ומראה יצירות מוכרות ומפורסמות של האמן. גולת הכותרת של הפרויקט הייתה כאשר הילדים והוריהם התבקשו להביא מביתם חפצים, אביזרים שאין בהם כבר שימוש, ולמדו שכל דבר למעשה מתאים ואין נכון ולא נכון. יצרנו יצירות של פרצופים בעזרת החפצים, הייתה חוויה מקסימה והציורים נתלו בגן לתערוכה ייחודית. תודה לסייעת רחל אלשוילי, שהייתה שותפתי לכל התהליך".

אריאלה חבר, מנהלת יחידת הצהרונים ברשת חוויות, אמרה: "היה תענוג לראות את התהליך שעברו הילדים, טרם החג ולאורך קייטנת החנוכה. תהליך של יצירה ולימוד שהניב תוצרים יפיפיים, כמחווה לאמן מוערך וכחלק מהקניית צריכת תרבות איכותית מפתחת".

ילדי צהרון חווית גן הרדוף לאמן חנוך פיבן

 

ילדי צהרון חווית גן הרדוף לאמן חנוך פיבן

 

ילדי צהרון חווית גן הרדוף במחווה לאמן חנוך פיבן

ילדי צהרון חווית גן הרדוף במחווה לאמן חנוך פיבן

 

מימין: רכזת הצהרונים ברכה פינחסוב, הסייעת רחל אלשוילי, מובילת הצהרון דלית אור ומנהלת יחידת הצהרונים ברשת חוויות אריאלה חבר


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר