בני הנוער עם המאמן תומר בן אור מעמותת "חלוץ"
בני הנוער עם המאמן תומר בן אור מעמותת "חלוץ"

בני הנוער הרחובותיים קיימו טורניר קט רגל לזכרו של לוחם דובדבן רונן לוברסקי ז"ל

שיתוף פעולה עירוני הוביל לקיומו של טורניר קט רגל מרגש לזכרו של לוחם דובדבן תושב העיר, סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל, בהשתתפות בני הנוער הפעילים בפרויקט "החלוץ" ברשת חוויות

פורסם בתאריך: 3.12.18 10:08

-->

אגף הספורט בעיריית רחובות, עיר ללא אלימות, רשת חוויות ועמותת "החלוץ", קיימו לאחרונה טורניר קט רגל לזכרו של לוחם דובדבן, סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל, תושב רחובות שנפל בפעילות מבצעית ברמאללה בחודש מאי השנה. הטורניר התקיים במגרש הספורט בשכונת גבירול, בייצוג שכונתי של קבוצות בני נוער בגילאי ז'-ט' מקרית משה, מילצ'ן, שכונת היובל, כפר גבירול ורחובות ההולנדית.

דמיטרי לוברסקי, אביו שלל רונן, נכח בטורינר ונשא דברים אודות החשיבות ליצור שאיפות לעתיד וסיפר עד כמה שרונן היה ילד שלא ויתר על החלום שלו והגיע הכי רחוק שאפשר. האבא קרא לנערים לא לוותר על החלומות ולהשקיע מאמצים על מנת לממש את הפוטנציאל שלהם.

האירוע התקיים בשיתוף עמותת "חלוץ", אנשי חינוך אשר פועלים בתחום הספורט העממי והבלתי פורמאלי, במטרה להנחיל דרך הספורט תכנים חינוכיים לבני הנוער ולעודד תרבות ספורט הוגנת ושוויונית במגרשים בארץ. אחת לשבוע מגיע מאמן מקצועי מטעם העמותה ומלווה את בני הנוער לאורך השנה בתחום ספורט. האימונים מתקיימת במרכזי רשת חוויות.

גולן ביטון, מנהל תחום הנוער ברשת חוויות: "מדובר בפרויקט מבורך שפועל במרכזים הקהילתיים של רשת חוויות זו השנה השנייה, הודות לשיתוף פעולה עם איציק עובדיה, מ"מ מנכ"ל החברה העירונית ומי שהיה מנהל אגף הספורט ויוזם השת"פ. בני הנוער מגיעים פעם בשבוע לפעילות ספורטיבית וחברתית אשר מביאה לידי ביטוי את הכישרון ואהבתם לתחום הספורט".

מולו זמירו, רכז הנוער של גבירול הולנדית ברשת חוויות: "השאיפות שלנו הם להגדיל את קבוצות הנוער ובפרט את קבוצות הספורט ולפתוח בעתיד ליגת נוער בעיר רחובות. לפרטים והרשמה ניתן לפנות לרכזי הנוער ברשת חוויות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר