יניב מרקוביץ'
יניב מרקוביץ'

יניב מרקוביץ' וסיעת "לב" יהיו אמונים על שיפור פני העיר בקדנציה הקרובה

יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר החדש העומד בראש סיעת "לב", יחזיק בחמש השנים הקרובות בתיק חדש ומשמעותי אותו ביקש לייסד לראשונה ברחובות - חזות העיר

פורסם בתאריך: 27.11.18 10:00

-->

במסגרת כינון הקואליציה והחתימה על חלוקת התפקידים בקדנציה הקרובה במועצת רחובות, סיעת "לב" קיבלה את אחד התיקים המשמעותיים שעמדו במרכזן של הבחירות האחרונות – חזות העיר.

יניב מרקוביץ', העומד בראש הסיעה, מונה לסגן ראש העיר והוא זה שיחזיק בתיק חדש שאותו ביקש לייסד לראשונה ברחובות – חזות העיר. בין היתר, יהיה מרקוביץ' אמון על שיפור פני העיר, גנים ועיצוב הסביבה וכן על פרויקטים קהילתיים. בשלב זה הוא גם ימשיך להחזיק בתיק רשת חוויות ולכהן כיו"ר דירקטוריון הרשת.

חברת המועצה ד"ר רוני באום, שנמצאת במקום השני בסיעה, תמשיך להחזיק בתיק הוותיקים ותהיה אמונה על תיק חדש שאותו ביקשה לייסד – האקדמיה. כמו כן, תחת סמכותה יהיה מעתה תחום קשרי קהילה.
רוע שרעבי, המקום השלישי בסיעה, לקח על עצמו להחזיק את תיק הספורט ולדחוף את התחום להישגים חדשים.

מימין: רועי שרעבי, רחמים מלול, רוני באום ויניב מרקוביץ'

מרקוביץ': "אין לי ספק כי ביחד נקדם את רחובות בכל תחומי איכות החיים המשמעותיים, אותם בחרנו לקחת תחת אחריותנו. לזכות שניתנה לנו לשרת את תושבי העיר בחמש השנים הקרובות יש שותפים רבים ואני מבקש להודות לכל השותפים לדרך, לפעילים, לכל מי שנמצא לצדי בשנים האחרונות וכמובן, לחבריי לסיעת "לב" ולמועצת העיר – רוני ורועי, ולראש העיר רחמים מלול שהביע את אמונו בנו ובדרכנו הישרה. אני מאחל לכל חבריי להנהלת העיר עשייה משותפת ומוצלחת".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    You should advise the insurance department and assets of your city that it is forbidden to forge signatures and contracts.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר