מושיק עפיה (צילום: ארן חן)
מושיק עפיה (צילום: ארן חן)

מושיק עפיה: "התאהבתי ברחובות. יש כאן אנשים מדהימים, כמו משפחה חמה"

בחצי השנה האחרונה מושיק עפיה מתגורר ברחובות, כדי להיות קרוב למנהלו האישי. בריאיון ל”ערים” הוא מספר על היציאה מפשיטת הרגל, על שינוי האווירה החיובי עם המעבר לעיר המדע והתרבות, על החיים בתעשייה ועל הרצון למצוא את המיועדת ולהקים משפחה

פורסם בתאריך: 15.11.18 07:54

-->

לאחר שסיים פשיטת רגל מתוקשרת הזמר מושיק עפיה, אשר מתגורר בעיר רחובות מזה כחצי שנה, חוזר אל קדמת הבמה ושוב מכוון הכי גבוה שאפשר. עפיה, שמנוהל על ידי “נופר הפקות” בבעלותו של רענן נגר, גם הוא תושב רחובות, הוציא לאור לפני כשלושה חודשים את אלבומו ה-17, “ביום שאחרי”, ולאחר סיבוב הופעות בזאפה וברידינג 3 בתל אביב, לפני כשלושה שבועות כבר שחרר סינגל ראשון מאלבומו העתידי, ה-18 במספר, בשם “בתים של אמונים”. בתוך שבועיים גרף הסינגל למעלה ממיליון וחצי צפיות ביו-טיוב, ולצד הופעות מלאות בכל רחבי הארץ נראה שהחיים של כוכב הזמר חוזרים אט אט למסלולם.

עפיה: “מאז שסיימתי את פשיטת הרגל והתחלתי להתנהל על ידי ‘נופר הפקות’, אני נמצא בדרך חדשה שהובילה אותי למקום אחר, עם הפנים קדימה. בזכות השיר ‘בתים של אמונים’, המופעים ושירים טובים נוספים אני מקבל חום ואהבה בצורה בלתי רגילה מהקהל בכל רחבי הארץ. מה שנותר לי לעשות עכשיו הוא להקליט הרבה מוזיקה טובה. במקביל אני נמצא במשא ומתן לגבי תכניות כאלה ואחרות שכרגע אני מנוע מלחשוף אותן. לאחרונה גם סיימתי לכתוב סדרה על החיים האישיים שלי, וגם הדבר הזה נמצא במשא ומתן”.

עפיה, שמעבר לשורת להיטים גם הגיע לגמר "האח הגדול" ומככב בעונה השלישית של סדרת הריאליטי ‘היחידה’ שמשודרת בימים אלה בהוט, מספר על המעבר לרחובות: “עברתי לגור כאן לפני כחצי שנה, כדי להיות קרוב למנהל האישי שלי. התאהבתי בעיר, יש כאן אנשים מדהימים, כמו משפחה חמה. התחברתי בצורה בלתי רגילה לרחובות, שהיא עיר תוססת ומגוונת וזה מה שיפה בה. יש לי כאן הרבה חברים וכיף לשנות אווירה. המנהל שלי רענן ופרידה אשתו, הפכנו להיות ממש משפחה. יצא לי אפילו לפגוש מספר פעמים את ראש העיר המכהן והנבחר, רחמים מלול, ושמחתי להכיר איש לבבי. בחצי השנה שאני גר פה השכלתי להבין כמה הוא באמת חם ואכפתי כלפי התושבים והעיר עצמה”.

מושיק עפיה עם רענן ופרידה נגר

 

אתה רק בן 44 אבל כבר ידעת עליות ומורדות בקריירה. מה התובנות שלך על כל מה שעברת?

“כל מה שעברתי חישל אותי ונתן לי לראות את החיים בצורה שונה, הפך אותי לאדם הרבה יותר חזק. למדתי מזה המון ובעזרת השם היום אני במקום אחר”.

אתה חושב להתמסד בשנית ולהקים משפחה?

“אני גרוש בלי ילדים, בן 44 ומחפש את המיועדת. חד משמעית כן, אני רוצה להתחתן שוב ולהביא ילדים ולהקים משפחה. ברור שלאדם מפורסם זה קשה יותר, אבל מבחינתי זה חלום שעוד לא הגשמתי ואני מקווה להגשים אותו”.

תאר לנו סדר יום של זמר שכבר עשה דבר או שניים במוזיקה הישראלית.

“זה משתנה בהתאם להופעות, להקלטות, לצילומים. אני לא חי חיים נורמטיביים. אני יכול לקבל טלפון בארבע לפנות בוקר מאיזה מעבד ולצאת לאופלן להקליט שיר שנולד באמצע הלילה. אין שעות למוזיקה ובמקצוע הזה אין לך לו”ז מסודר לאורך זמן. דברים כל הזמן משתנים בהתאם להתפתחויות, כמו למשל כשהשתתפתי בתוכנית היחידה והייתי בצילומים שלושה שבועות”.

לא קל לחיות ככה.

“נכון, אבל הקו המנחה של הקריירה שלי הוא האהבה למוזיקה. מהניסיון שלי בתחום, בסופו של דבר שירים טובים עם אהבה למקצוע ולמוזיקה זו הנוסחה להצלחה. אין נוסחה להצלחה חוץ מעבודה קשה ושירים טובים”.

היום, בעידן הדיגיטלי, האמנים הרבה יותר מגישים לקהל. אתה מרגיש את זה?

“בטח. כמות סרטוני הברכה שאני מכין בשנים האחרונות היא מטורפת. אני גם מגיע להרבה ביקורי מעריצים, כולל בבתי חולים, אבל אלה דברים שאני עושה ולא מרגיש צורך לשתף בהם, כי אני לא מגיע לשם למטרת יחצנות, אלא נטו מהלב, לעזור ולשמח”.

מאיזה גיל אתה שר?

“ממתי שאני מכיר את עצמי המוזיקה תמיד ליוותה אותי. התחלתי לשיר בגיל הנעורים. לאחר השירות הצבאי פצחתי בקריירה מקצועית ועד היום זה נמשך, כבר 24 שנים. במהלך הקריירה שלי הופעתי על כל במה אפשרית במדינת ישראל, מהבמות הכי קטנות ועד לבמות הכי גדולות שיש בארץ”.

יש לך מושג מה היית עושה אם לא היית זמר?

“עצמאי זה בטוח, אבל באמת שאין לי תשובה לשאלה הזאת. אני הכי שמח, מרוצה ומסופק במקום שאני נמצא בו”.

מושיק עפיה (צילום: ארן חן)

 

מה ההובי שלך?

“האמת שבישול ואוכל מדבר אליי. אני אוהב לבשל, להכין ולארח, זה גורם לי להרגשה טובה. זו תרפיה בשבילי, חוץ מזה שאני מטורף על אוכל ומבחינתי זה אחד מהנאות החיים”.

היום יש בתעשייה עשרות זמרים, ובכל שבוע שומעים על עוד ועוד שמות חדשים. זה משהו שמרתיע את הזמרים הוותיקים?

“תחרות זה דבר טבעי וזה דבר טוב והיא קיימת בכל עסק, לאו דווקא במוזיקה. יש היום הרבה זמרים טובים, הרבה מלחינים, הרבה כותבים וטוב שכך. זה מאתגר, זה מדרבן וזה דוחף אותך לעשות עוד דברים ולשבור שיאים בקריירה. יש לי את השיר ‘הגבול הוא השמים’, ואכן הגבול הוא השמים”.

זה אומר שאנחנו יכולים לצפות ממך לדברים חדשים בקרוב? 

“אני עובד על שירים טובים, על סיבוב מופעי חורף, וכמו שהזכרתי בתחילת הכתבה אני גם נמצא במשא ומתן לגבי דברים מסוימים שאשמח לשתף עליהם בהמשך”.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר