מארז שישייה של מנבו (צילום: סטודיו פלדמן)
מארז שישייה של מנבו (צילום: סטודיו פלדמן)

שומרים על המנבו

אריזה קשיחה לשמירת המנבו, תערובות קפה בהשראת פריז, צמיד למען נפגעות תקיפה מינית, מסכת פנים, ומוצרי טיפוח מכף רגל עד ראש

פורסם בתאריך: 14.11.18 13:13

-->

חברת "הגלידות של פלדמן" משיקה את ה"מנבו" לשנת 2019 בטעם של פעם, כשכל מנבו ארוז בעטיפת אלומיניום יחידנית, באריזת שישייה נוחה וקשיחה לשמירה על המוצר, בטעמי וניל ומוקה. בחברה פיתחו מתכון ייחודי המאפשר להקפיא את המנבו ולהאריך את חיי המדף של המוצר. אם לא ניתן להקפיא מומלץ לשמור במקרר בטמפרטורה ממוצעת של כ-4 מעלות.

דרור אשל, מנכ"ל חברת 'הגלידות של פלדמן': " השנה שידרגנו את אריזת השישיות של המנבו בשל עדינותו הרבה של המוצר. האריזה החדשה נוחה לשימוש והכי חשוב – שומרת על המוצר על מנת שיגיע ללקוח בצורה האופטימלית".

מחיר אריזת שישייה: 11.90 שקלים. מחיר אריזה משפחתית (20 יחידות): 25.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק, רשת חנויות המפעל, מכולות ופיצוציות בכל רחבי הארץ.

מארז שישייה של מנבו (צילום: סטודיו פלדמן)

מארז שישייה של מנבו (צילום: סטודיו פלדמן)

 

אוהבי הקפה האיכותי כבר מכירים את המסורת. בדיוק כשמתחילה לנשב רוח סתווית, משיקה נספרסו תערובות קפה בטעמים. השנה מפתיעה נספרסו בגיחה קולינרית לבירת המקרון והקרואסון, פריז: תערובת קפה בטעם קרם פרלין אגוזי לוז – תערובת קפה ארומטית עם ארומות של אגוזי לוז קלויים ונגיעות של קרמל. תערובת קפה בטעם מקרון שקדים – תערובת המשלבת תווי קרמל בשילוב טעמם המתקתק של השקדים. תערובת קפה פריזאי – תערובת בהשראת הקפה הפריזאי האידיאלי. תערובת ארומטית להפליא המשלבת פולי ערביקה עם פולי רובוסטה. בעלת מרקם סמיך וסירופי ושילוב של תווים דגניים-אגוזיים עם תווי תבלין.

מחיר שרוול: 25.5 שקלים. ניתן לרכוש באתר נספרסו, בטל' 2500* ובבוטיקים ברחבי הארץ.

נספרסו בהשראת פריז (צילום: יח"צ)

 

לרגל ציון היום הבינלאומי למאבק באלימות נגד נשים ב-25 בנובמבר, השיקה רשת מגנוליה את צמיד "שמש של תקווה", אשר נמכר במחיר של 49 שקלים עד לתאריך 30.11.18 וההכנסות ממכירתו יוקדשו לתרומה לאיגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית. הצמיד עשוי ציפוי זהב, מסמל מוטיב של אור ותקווה, דבר הבא להדגיש את התחושה שאת אף פעם לא לבד, אנחנו אתך כל הזמן ותמיד יש אור בקצה המנהרה.

תומר רייזברג, מנכ"ל רשת תכשיטי מגנוליה: "שיתוף הפעולה עם איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית חשוב לנו מאד. לפני כ-4 שנים התחלנו עם פרויקט המודעות לנפגעות תקיפה מינית ואנו שמחים להמשיך ולתמוך בפעילות מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית גם השנה, לאחר ההתעוררות הגדולה שנעשתה בשנה האחרונה באמצעות קמפיין ה "me too", אשר העלה ברחבי העולם לכותרות את נושא ההטרדות המיניות.

ניתן להשיג בסניפי מגנוליה ובאתר הרשת.

מגנוליה – צמיד שמש של תקווה (צילום: סיון לוי)

חברת מוצרי האנטי אייג'ינג והתזונה JEUNESSE GLOBAL ISRAEL משיקה את מסכת הפנים מסדרת Luminesce, בעלת הנוסחה הייחודית המסייעת להפחית את מראה הקמטים העדינים. המסכה משלבת נוגדי חמצון יעילים עם טכנולוגיה מתקדמת של גורמי גדילה, על מנת לסייע לייפות ולהזין את עור הפנים גם לאחר הסרתה. מקור הנוסחה ברכיבים בוטאניים אקזוטיים הנמצאים ביערות העד של האנדים. רכיבים בוטאניים אלו נקשרים לשטח פני העור ומספקים מתיחה מיידית בזמן שהם מפיצים לחות חיונית לשיקום העור. המסיכה מכילה סוכרים מזינים המופקים באופן טבעי, כדי שהעור יוכל ליהנות מהיתרונות של תכונות הניקוי והשיקום שלהם.

מחיר: 340 שקלים. ניתן להשיג אצל המפיצים המורשים בטלפון 098999766.

מסיכת פנים LUMINESCE (צילום: יח"צ חו"ל)

מותג Dove ממשיך לשדרג את חווית הטיפוח ומרחיב את סדרת Dove Nourishing Secrets עם מוצרי טיפוח מכף רגל ועד ראש. לתחליב הרחצה שהושק באחרונה מצטרפים מוצרים חדשים: תחליב גוף, שמפו ומרכך שיער. המוצרים מתאימים לכל סוגי השיער והעור. שמן האבוקדו ותמצית פרח הקלנדולה בשמפו ובמרכך מחזקים את סיב השערה ומפחיתים את שבירתו. נוסחת תחליב הגוף נספגת במהירות ושמן האבוקדו מרכך את העור באופן מיידי ומותיר אותו רך במיוחד. תרבות הטיפוח של מרכז אמריקה, העושה שימוש עתיק יומין של טיפוח הגוף בשמן אבוקדו ובפרחי קלנדולה, עוד מימי תרבות המאיה, היוותה השראה לסדרת הטיפוח הכוללת תחליב רחצה, תחליב גוף, שמפו ומרכך.

מחיר: 11.90-25.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק הפארם.

דאב – תחליב רחצה אבוקדו וקלנדולה (צילום: יח"צ)

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר