מימין: גבריאל אהרוני, שמוליק דאנזאן, אסף אל בר ואלי מוסן לוי
מימין: גבריאל אהרוני, שמוליק דאנזאן, אסף אל בר ואלי מוסן לוי

בית ספר אחד – ארבעה מועמדים למועצה

בית ספר 'השיטה', המוכר גם כבית הספר 'הפתוח', הוציא מקרבו ארבעה הורים שמתמודדים לבחירות המקומיות ברשימות השונות. אלי מוסן לוי, יו"ר ועד הורי השיטה: "המעורבות שלנו בחינוך מביאה גם למעורבות בחיי העיר בכלל"

פורסם בתאריך: 30.10.18 17:36

-->

בית הספר 'השיטה', המכונה גם 'הפתוח', הוציא מקרבו ארבעה מתמודדים למועצת העיר ברשימות שונות, אולי שיא מתמודדים לבית ספר אחד, בעיקר בהתחשב בכך שבית הספר הוא מהקטנים בעיר. מתמודדת מוכרת מקרבו היא אורית שרגאי, שהתחילה את דרכה בוועד ההורים של בית הספר, המשיכה כיו"ר ועד ההורים העירוני ואז עזבה את תפקידה כשהצטרפה לרשימתו של זוהר בלום. שרגאי ממוקמת ברשימתו של בלום במקום השלישי הריאלי.

מועמדים נוספים למועצת העיר שגם הם עשו דרכם מוועד ההורים של בית הספר: עו"ד שמואל דאנזאן, גם הוא ברשימת בלום, במקום החמישי, אסף אל בר שנמצא לקראת סיום התואר השלישי שלו בחינוך המשתייך לרשימת רחובות חופשית-מרצ, ואיתו ברשימה גם ורד הורניק, אם בבית הספר.

אלי מוסן לוי, יו"ר וועד ההורים ואב לליבי שלומדת בכיתה י"א בשיטה, אמנם אינו מועמד אבל בהחלט פעיל למען הרשימה של בלום, שבה הוא תומך בכל תקופת הבחירות.

אלי מוסן לוי ובתו ליבי

אלי מוסן לוי ובתו ליבי

אלי, איך אתה מסביר את כמות ההורים מבית הספר שמתמודדים בבחירות?

"אנחנו בית ספר שיש בו משהו. אנחנו ההורים הצטרפנו לשיטת חינוך לא פשוטה, שלעיתים מגייסת אותנו להיות מעורבים יותר ממה שקורה בבית ספר רגיל. יכול להיות שהמעורבות שלנו בחינוך מביאה גם למעורבות בחיי העיר בכלל".

אגב, במשפחה של אלי שמתגוררת בשכונת חבצלת יש שלושה בעלי זכות הצבעה התומכים בשלוש רשימות שונות. בהתאם לכך גם השלטים על גדר הבית הם של שלוש מפלגות. אסף אל בר, חברו של אלי, מסביר את התפלגות הקולות במשפחת חברו: "זו הדוגמה הכי טובה לחינוך בבית הספר לפלורליזם ודעה עצמאית. שלושה מצביעים, שלוש דעות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר