הצפות ברחובות (צילום: אלעד חיימוביץ')
הצפות ברחובות (צילום: אלעד חיימוביץ')

ברחובות נערכים למזג האוויר הסוער הצפוי מחר

על פי חזאי מזג האוויר מחר יירדו גשמים רבים מלווים בסופות רעמים, ברד ורוחות חזקות. מנכ"ל עיריית רחובות הנחה את הגורמים הרלוונטיים להיערך בהתאם ואף התקיימה ישיבה מיוחדת עם גופי החירום וההצלה בעיר

פורסם בתאריך: 24.10.18 11:11

-->

עיריית רחובות על כל אגפיה נערכת למערכת החורפית הקיצונית שצפויה מחר (חמישי). המוקד העירוני ריכז את כל הפעולות וההכנות לקראת בוא הסופה יחד עם האגפים הרלוונטיים: אגף הביטחון, אגף התנועה, אגף גנים ועיצוב הסביבה, אגף שפ"ע ואגף התחזוקה, וכל הצוותים העירוניים הונחו לתת מענה בהתאם. כמו כן נערכה אתמול (שלישי) ישיבת היערכות מיוחדת של גופי החירום וההצלה בעיר – גורמי העירייה, המשטרה כיבוי אש ומד"א.

בין היתר, נוספו כוננים לשם התמודדות עם תרחישים אפשריים כתוצאה ממזג אוויר קיצוני, וניתנה הנחייה להקפצת עובדים ולזמינות מקסימלית מעבר לרגיל. הרכבים, המנופים וניידות התיקונים נכנסו לכוננות אף הם על מנת להתמודד עם מפגעים שיכולים להיווצר כתוצאה ממזג אוויר קיצוני.

עובדי העירייה מטפלים בפגעי מזג האוויר בחורף שעבר

עובדי העירייה מטפלים בפגעי מזג האוויר בחורף שעבר

 

במקביל להיערכות העירונית, מומלץ לתושבים להיערך בביתם ולהכין אמצעי תאורת חירום למקרה של הפסקת חשמל, להטעין את הטלפונים הסלולאריים, לנהוג בזהירות ולהימנע מנסיעות מיותרות, לנקות מרזבים, לחזק ולקבע חפצים שעלולים להתנתק מרוח חזקה (כגון דוודים, קולטים, אנטנות, אדניות, עציצים וכל מה שעלול לעוף ברוח) , לגזום ענפים רופפים בגינה, להצטייד במזון ובמלאי בקבוקי מים ולבדוק האם ישנם בקרבתם קשישים או בעלי צרכים מיוחדים הזקוקים לעזרה וסיוע.

כך או כך, המוקד העירוני והצוותים העירוניים יהיו זמינים לטפל באירועים חריגים.

עץ שקרס על רכב ברחוב אחד העם

עץ שקרס על רכב ברחוב אחד העם בחורף הקודם

דורון מילברג, מנכ"ל העירייה: "לאור תחזית מזג האוויר נדרשת היערכות מיוחדת במגוון תחומים ונהיה מוכנים לכל תרחיש. אני קורא לתושבים לטלפן למוקד העירוני 106 בכל בעיה או צורך".

הצפות שפקדו את השוק העירוני בחורף שעבר:

התושבים מתבקשים לפנות ולדווח למוקד העירוני 106 על כל בעיה או צורך. המוקד  זמין לכל פניה 24 שעות ביממה בטלפון 089392444 או בווטסאפ 0508806106.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר