ברוך אנבייה ז"ל
ברוך אנבייה ז"ל

גביהו טגנה חתם על הסדר טיעון

סנגורו: "המניע להריגה הוא סכסוך על רקע טענות למעשה אונס"

פורסם בתאריך: 24.5.17 11:19

-->

גביהו טגנה (21), החשוד ברצח ברוך אנבייה ז"ל, חתם השבוע על הסדר טיעון לפיו יודה כי דקר למוות את אנבייה, אלא שבמסגרת עסקת הטיעון יועלו ממצאים חדשים לפיהם מספר הדקירות אינו עומד על שבע, אלא על שלוש דקירות.

סנגורו של טגנה, עו"ד אלון קריטי, צפוי לטעון כי המניע להריגה הוא סכסוך על רקע טענות למעשה אונס, לכאורה, שבעבר אף נחקרו במשטרה. בתחילת חודש יוני צפוי בית משפט המחוזי לאשר את הסדר הטיעון ולפיו יוגש כתב האישום המתוקן, שצפוי להמתיק את עונשו של טגנה ולקצרו באופן משמעותי.

אנבייה בן ה-18 נדקר על ידי טגנה ברחבת המתנ"ס שבשכונת קרית משה ברחובות. המקרה אירע לאחר קטטה שהתפתחה במקום בין אנבייה וחברו לבין שתי צעירות – אחת מהן חברתו של החשוד. אנבייה נפצע אנושות ומת מפצעיו זמן קצר לאחר מכן בבית החולים קפלן. טגנה נמלט מהמקום ונעצר יום למחרת על ידי המשטרה בדירה של חברו בפתח תקווה, שם הסתתר. טגנה התעקש בפני חוקרי המשטרה כי לא תכנן את המעשה, וכי הוא דקר את אנבייה כדי להגן על חברתו, אותה הכה, לכאורה, אנבייה במהלך הקטטה שפרצה.

עורך הדין אלון קריטי: "מרשי חתם על הסדר טיעון בו הוא מודה בביצוע הדקירות שהובילו למותו של הקורבן. יחד עם זאת, ההגנה תטען לנסיבות החמורות מצד הקורבן שהובילו לדקירתו על ידי מרשי, דבר שיוביל לענישה מופחתת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר