סיר פסטה של ארקוסטיל (צילום: יח"צ)
סיר פסטה של ארקוסטיל (צילום: יח"צ)

מוצרים שהולכים נהדר עם יום הפסטה הבינלאומי

סיר פסטה עם מכסה מחורר לסינון, ליגוויני ופוזילי עם אחוז חלבון גבוה, קופסאות אחסון בעלות אטימות משופרת, מוצרי מקרר בסקוויז, והדור הבא של התה הירוק

פורסם בתאריך: 24.10.18 10:09

-->

רשת ארקוסטיל קיטצ'ן מציעה לרגל יום הפסטה הבינלאומי שחל ב-25.10 סיר פסטה עם מכסה מחורר. מדובר בסיר בגודל 5 ליטר עשוי נירוסטה איכותית, בקוטר 22 ס"מ. במכסה הסיר קיימים חריצים ייעודיים לסינון נוזלים מבישול הפסטה בצורה קלה ויעילה. הסיר בעל תחתיתImpact Bonding , טכנולוגיה המאפשרת פיזור חום אחיד בזמן הבישול, וכולל ידיות דינמיות לתפיסת המכסה בעת סינון הנוזלים. בתום הבישול יש לסגור את הידיות 'לנעילת' המכסה ולהטות את הסיר כלפי הכיור. המים זורמים דרך חורי המכסה בקלות ומאפשרים שימוש פשוט ונוח ללא צורך במסננת. הסיר מתאים לכל סוגי הכיריים ולתנור (עד 180 מעלות), כולל אינדוקציה, קל לניקוי ועמיד במדיח כלים.

מחיר: 149 במקום 249 שקלים עד לתאריך 31.12.18. ניתן להשיג ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן.

סיר פסטה של ארקוסטיל (צילום: יח"צ)

סיר פסטה של ארקוסטיל (צילום: יח"צ)

 

בימים אלה משיקה פסטה Rummo שתי צורות חדשות – ליגוויני ופוזילי, צורות שיתאימו גם לבישול מנות חורפיות כגון ראגו בשר משובח או בליווי רוטב ירקות עונתיים עשיר. Rummo הינה יצרנית הפסטה מהמובילות באיטליה, בבעלות הדור השישי של משפחת Rummo המייצרת פסטה איכותית בעיירה בנבנטו שבאיטליה מאז 1846. השיטה הייחודית הרשומה כפטנט כוללת עיבוד איטי ולישה ארוכה מהרגיל, המבטיחה פסטה עם ביצועי בישול יוצאי דופן. אחוז החלבון הגבוה בפסטה RUMMO – 14.5%, תורם לחוזק וליציבות הפסטה בבישול לאורך זמן.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

פוזילי של RUMMO (צילום: רומו)

פוזילי של RUMMO (צילום: רומו)

 

מותג SISTEMA בישראל מציעה סדרת קופסאות חדשה בשם בריליאנס (BRILLIANCE). מדובר בקופסאות אחסון בעלות מכסה משולב קליפסים וסיליקון המעניק אטימות משופרת ועמידות מלאה בפני נזילות. הקופסאות החדשות עשויות טרייטן קשיח ואיכותי בעל צלילות קריסטלית והן אידיאליות לאחסנת מזונות נוזליים במיוחד כגון רטבים, מרקים, תבשילים עם רוטב וכדומה. הקופסאות חזקות ועמידות במיוחד, אינן סופחות ניחוחות וכתמים ומתוכננות כך שיוכלו להיערם אחת על השנייה לאחסון יעיל ונוח. במכסה הקופסא קיימים פתחים ייעודיים לשחרור אדים הממוקמים בקליפס הסגירה, לחימום בטוח ופשוט במיקרוגל. הסדרה מגיעה ב-3 גדלים: 380 מ"ל במחיר 39.90 שקלים, 920 מ"ל במחיר 59.90 שקלים ו-2 ליטר במחיר 99.90 שקלים.

ניתן להשיג בחנויות רשת ארקוסטיל קיטצ'ן.

קופסת אחסון בריליאנס (צילום: יח"צ)

מחלבת שטראוס מרחיבה את ההשקעה בקטגוריית מוצרי הצריכה מחוץ לבית ומשיקה את בשורת אריזת הסקוויז במקרר החלב, עם המוצר המוכר גמדים בפלטפורמה המתאימה לנשיאה ולצריכה נוחה על הדרך. מעדן הגבינה הלבנה עם הפרי (וכחצי כפית סוכר), מגיע בשלושה טעמים: תות, תות-בננה, תפוח-בננה, במארזי 4 יחידות במשקל 70 גרם. יופי של מענה להורים ולפעוטות.

בתוך כך, גם דנונה פרו מושק באריזת סקוויז המתאימה לצריכה מחוץ לבית. המוצר, העשיר ב-10 גרם חלבון ליחידה בדומה לגביע דנונה פרו הקיים, מגיע בטעמים וניל ותות.

את כל אריזות הסקוויז ניתן לסגור גם לאחר הפתיחה. רק לסובב את הפקק – ולאכול.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

גמדים לדרך (צילום: שיק דיזיין)

 

חברת ויסוצקי משיקה לקראת החורף תת סדרה תחת ויסוצקי ירוק, סדרת המאצ'ה. מדובר בתה ירוק בתוספת אבקת מאצ'ה אמיתי מיפן בטעמים: ירוק סיני קלאסי, ירוק בטעם דובדבן, וירוק קינמון ג'ינג'ר וכורכום. מאצ'ה היא אבקת תה ירוק טחונה. מדובר בעלים של התה הירוק המופקים מצמח הקמיליה סינזס אשר טוחנים אותם לאבקה דקה דקה. בצורה זו בעת השתייה אנו צורכים את כל העלה השלם ולא רק את החליטה שהצמח מייצר ולכן עולה כמות ה-EGCG – נוגד חמצון ייחודי שקיים במינון גבוה רק בתה הירוק. כל אריזה מכילה 25 תיונים, כאשר כל תיון ארוז במעטפה אטומה לשמירת הארומה , הטעם והטריות.

מחיר: 14.90-27.70 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

ויסוצקי ירוק בטעמים חדשים (צילום: סטודיו מרחב)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר