חנניה וינברגר בעת הגשת העתירה
חנניה וינברגר בעת הגשת העתירה

עתירתו של חנניה וינברגר נדחתה ורשימתו לבחירות נפסלה

וינברגר: "אני בוחן את האפשרויות העומדות בפניי כדי לערער על ההחלטה, אף שברור לי שהסיכויים לכך אינם רבים"

פורסם בתאריך: 16.10.18 12:49

-->

היום התקיים דיון בבית המשפט המחוזי בלוד, בשבתו כבית משפט לעניינים מינהליים, שדן בעתירה שהגיש חנניה וינברגר נגד מנהלת הבחירות ברחובות. העתירה הוגשה לאחר שרשימת "שרות לתושב" נפסלה על ידי מנהלת הבחירות בגין פגמים טכניים.

וינברגר: "למרות כל הטיעונים הצודקים שהצגתי בפני בית המשפט, ובראש בראשונה המצב הבריאותי והניתוח הקשה שעברתי ערב הגשת הרשימה (שוחררתי מבית החולים ביום 25.9.18 , כך שהיו לי פחות מ-48 שעות להגשת הרשימה ונספחיה בתאריך 27.9.18), העתירה לא התקבלה. במהלך הדיון נדמה היה שכבוד השופט מנסה לתת לי זמן לתקן את הפגמים הטכניים ושאל אותי תוך כמה זמן תוכל לתקן את הפגמים. עניתי שאני יכול להגיש באופן מיידי הכל, היות וכל הפגמים תוקנו. למרות זאת, קם נציג הפרקליטות והתנגד באופן נחרץ ודווקני והתנגד בתקיפות לאפשר לי לתקן את הפגמים. אני מצטער מאוד על ההחלטה שקיבל בית המשפט, שנכנע להתנגדות דווקנית של הפרקליטות. אני בוחן את האפשרויות העומדות בפניי כדי לערער על ההחלטה, אף שברור לי שהסיכויים לכך אינם רבים".

וינברגר מסכם: "לתושבי רחובות הרבים שליוו אותי בתמיכה ובהערכה, שלוחה תודתי והוקרתי מקרב ליבי. לידידיי וחברי בסיעת "שרות לתושב", השותפים הנאמנים למאבקיי הציבוריים ולהישגיי הלא מעטים – הטבענו חותם בציבוריות הישראלית בכלל (חוקים ודוחות מבקר המדינה) וברחובות בפרט, ועל כך תודתי והוקרתי".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר