פודרה בגימור מאט (צילום: יח"צ חו"ל)
פודרה בגימור מאט (צילום: יח"צ חו"ל)

בלי לתקן איפור

איפור עמיד במיוחד, שחקנית חדשה בשוק הסילאן, שוקולדים במגוון טעמים, צ'יטוס בגרסה אפויה, ומשקה מוגז ללא קלוריות

פורסם בתאריך: 17.10.18 10:08

-->

אחת הדרישות הנפוצות בקרב נשים היא היכולת להיראות רעננה מבוקר ועד ערב מבלי לתקן את האיפור. במהלך היום, לוח הזמנים של הנשים עמוס, סדר היום קצבי עם מעט מאוד זמן פנוי, והן רוצות להיראות במיטבן לאורך היום. ככל ששעות היום עוברות, האיפור אשר הונח בבוקר דוהה ומתעמעם וכתוצאה מכך תווי הפנים פחות אחידים, מופיעות כהויות, פגמים מתגלים, והעור הופך לחיוור יותר. מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז מרחיב את משפחת אינפליבל המגדירה מחדש את המונח "איפור עמיד" ומשיק קונסילר אינפליבל במרקם קרמי, ופודרה אינפייליבל מאט לגימור מושלם נטול הברקות. כיום גימור המאט המושלם אינו נראה כבד יותר, ללא אפקט מסכה. הוא מאפשר לעור לנשום ועמיד לאורך כל היום, גם בתנאים קשים ביותר.

קונסילר אינפליבל מאט בטכנולוגיה חדשנית מגיעה ב-4 גוונים ומחירו 45 שקלים (תכולה:10 גרם).

פודרה אינפליבל מאט לא מייבשת, נוחה לשימוש ו-oil free.מכילה פיגמנט המסייע להעניק כיסוי אופטימאלי לעור הפנים, ותורם לגוון עור אחיד ונטול ברק. מגיעה באריזה יוקרתית עם מראה וספוגית, מוצעת ב-4 גוונים ומחירה 80 שקלים ל-10 גרם (לפני הנחות ומבצעים).

ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.

פודרה בגימור מאט (צילום: יח"צ חו"ל)

פודרה בגימור מאט של לוריאל (צילום: יח"צ חו"ל)

 

שוק הסילאן בישראל נמצא בצמיחה בשנים האחרונות, וגם 'יד מרדכי' נכנסת לשוק זה ומשיקה סילאן טבעי עשוי 100% תמר מג'הול מובחר. הסילאן יוצע בשני גדלים: 700 גרם בצנצנת ו-380 גרם בבקבוק לחיץ, והוא מעולה לבישול ולמרינדה, לאפייה וקינוחים, להמתקת משקאות ולחרוסת בפסח.

הסילאן, בדומה לדבש, הינו מזון ותיק המהווה חלק מתרבויות אוכל רבות ולכן השימושים בו נרחבים במטבח המסורתי. בשנים האחרונות, עם התחזקות הצמחונות-טבעונות, והעדפה של אנשים לאכול מזון טבעי מחומרי גלם מוכרים, מעמדו הולך ומתחזק והוא נוכח יותר ויותר במגוון מאכלים. הסילאן מאפשר ליהנות מהמתקה שאיננה נשענת על סוכר לבן או על תחליפים מלאכותיים.

מחיר: 14.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

סילאן טבעי של יד מרדכי (צילום: דיטייל סטודיו)

 

שנה לאחר ההשקה המהפכנית לטעם הרביעי של השוקולד – בלונדי, מרחיב שוקולד פרה בלונדי את המשפחה בשני טעמים חדשים במהדורה מוגבלת: שוקולד פרה בלונדי עם פולי קקאו ושוקולד פרה בלונדי עם שברי עוגיות קרמל (7.60 שקלים). שוקולד בלונדי מהווה חדשנות בתחום השוקולד, מדובר בשוקולד לבן מקורמל בגוון זהוב, שיחד עם תוספות יוצרים חוויה סנסורית חדשה. המתכון והתהליך הייחודיים גורמים להיווצרות של טעמים וארומה בשוקולד, אשר מעניקים לו מתיקות מיוחדת למרות שבפועל הוא מכיל פחות סוכר משוקולד לבן או שוקולד חלב רגיל.

לצד חדשנות משפחת בלונדי, גם חטיף מקופלת משיק חדשנות במהדורה מוגבלת: מקופלת ספלנדיד 60% מוצקי קקאו ומקופלת בלונדי עם שוקולד קרמלי עשיר (3.90 שקלים).

בנוסף, גם בשורה חדשה בתחום אצבעות פרה. החטיף המחבר בין הצורך בפינוק מתוק לצד צריכת מנה מדודה, מציג גם הוא מהדורה מוגבלת של אצבעות בטעמים של מותגי עלית האהובים והמובילים: אצבעות שוקולד פרה טעמי, אצבעות שוקולד פרה טורטית ואצבעות שוקולד פרה רבע לשבע (7.60 שקלים)

ניתן להשיג ברשתות השיווק והחנויות הפרטיות.

בלונדי, מקופלת ואצבעות (צילום: סטודיו שטראוס)

צ'יטוס קראנצ' האהוב והמוכר מתחדש בגרסה אפויה ובשני טעמים: גבינה וברביקיו. אותו הטעם ואותו הקראנצ' – רק אפוי ומכיל 45% פחות שומן. כל חטיפי צ'יטוס עשויים מתירס, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא תוספת חומרים משמרים.
קרן ברקת, מנהלת שיווק שטראוס פריטו ליי: "צ'יטוס, עם הדמות המוכרת של צ'יטוס הצ'יטה, הוא מותג אהוב במיוחד בקרב ילדים ובני נוער. כעת אנו שמחים להשיק בישראל גרסה אפויה לצ'יטוס קראנצ' האהוב עם 45% פחות שומן עם אותו הקראנצ', על מנת לאפשר לקהל הצרכנים חוויית צריכה משופרת ומלאה".

מחיר: 4.50 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

ציטוס קראנצ' אפוי (הדמיה: סטודיו שטראוס)

 

שופרסל מרחיבה את המותג הפרטי ומשיקה משקהLIME DIET  חדש המצטרף לסדרת משקאות הקולה של שופרסל, המיוצרים על ידי תאגיד המשקאות היפני DYDO. המשקה הינו מוגז, ללא קלוריות, ללא סוכר וללא חומרים משמרים. ניתן לקנות את המוצר ברביעיות של ליטר וחצי ובבקבוקים בודדים.

מחיר: 4.30 שקלים (מחיר השקה: 2 רביעיות ב-25 שקלים). ניתן להשיג ברשת שופרסל בלבד.

דיאט ליים (צילום: סטודיו שופרסל)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר