רחמים מלול במהלך פאנל הבחירות בשכונת רחובות ההולנדית
רחמים מלול במהלך פאנל הבחירות בשכונת רחובות ההולנדית

בחודשים הקרובים יורחב כביש הגישה לשכונת רחובות ההולנדית

בשכונת רחובות ההולנדית נערך פאנל בחירות בהשתתפות שלל מועמדים. במהלך הפאנל ציין ראש העיר רחמים מלול כי ישנו תכנון להרחבת כביש הגישה לשכונת רחובות ההולנדית מכיוון כפר גבירול, בעלות של שישה מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 3.10.18 21:04

-->

לפני שעה קלה נפתח בשכונת רחובות ההולנדית פאנל בחירות בהשתתפות ראש העיר רחמים מלול, סגניו זהר בלום ומתן דיל, המשנה לראש העיר יניב מרקוביץ' ונציגים מכל הסיעות המתמודדות למועצת העיר.

כ-200 מתושבי השכונה הגיעו לשמוע את דברי המועמדים ולשאול שאלות הנוגעות לעיר בכלל ולשכונת רחובות ההולנדית בפרט. אחת השאלות העיקריות עסקה בדרכי הגישה לשכונה, והתושבים תהו האם ישנה תכנית להרחיב את כביש הגישה לשכונה, שמכביד על כל התושבים ויוצר פקקי ענק בעיקר בשעות הבוקר בעת היציאה אל העבודה, ובשעות הערב כשחוזרים מן העבודה.

ראש העיר רחמים מלול ציין בתשובתו כי הוא קידם את המחלפים בכביש 4111 ויצר גל ירוק בכביש, אך הודה כי עדיין ישנה בעיה בכניסה לשכונה מכיוון כפר גבירול. בין היתר ציין מלול: "יש תכנון שסיימנו לא מזמן בעלות של כשישה מיליון שקלים להרחבה של הכביש. סיימנו את תכנית התב"ע כאשר משרד התחבורה יממן 70 אחוז מהעלות ואנחנו 30 אחוז. אני מאוד מקווה שתוך חודש חודשיים כבר תתחילו לראות את העבודות".

איטל בציר אלשיך, העומדת בראש סיעת "רחובות חופשית-מרצ", העבירה בנאום הבכורה שלה ביקורת על התנהלות העירייה ודיברה על כך שאין די שקיפות, לטענתה, בנוגע לשימוש בכספי העירייה. איטל הזכירה את העובדה כי היא ניהלה את קמפיין "עיר אחת – רב אחד" ואמרה שאותה מעניין לחסוך לציבור בזבוז כסף על מינוי רב נוסף, שעלותו נאמדת בכחצי מיליון שקלים בשנה.

כשסיימה את נאומה נשמע מלול כשהוא אומר: "היא הכינה את נאומה משאלות הקהל".

 

תקרית לא נעימה נרשמה בטרם נאומו של סגן ראש העיר, מתן דיל. ראש העיר רחמים מלול עזב את המקום ואמר לתושבים כי יש לו עניינים לטפל בהם. מייד לאחר מכן עלה לדוכן דיל, אך לדבריו התפרץ חבר המועצה גיורא בן ארי, שעזב גם הוא את המקום לאחר שתושבים דרשו זאת ממנו בקריאות נגד.

כך או כך, ועד השכונה שארגן את הפאנל קיבל מחמאות על הארגון והתושבים הודו לכל אחד מנציגי הסיעות שהגיע לכבדם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


זהר בלום

 

יניב מרקוביץ'

 

אמיתי כהן ואביטל ביר

 

אביב איטח

 

עודד עמרם

 

פנחס הומינר

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לאיטל1 אשה המובילה ביד רמה את עמדותיה. רוצים רחובות מאוחדת !!! שקיפות,ניקיון,דאגה לתושבים אלו הדברים החשובים ביותר

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר