קהל הפועל מרמורק (צילום: אחיקם עותמי)
קהל הפועל מרמורק (צילום: אחיקם עותמי)

"קבוצה שכובשת שני שערים ב-6 משחקים זה לא מספיק"

לאחר ההפסד של הפועל מרמורק 2:0 לבני לוד, תמיר חופי קורא לאוהדים לגלות סבלנות: "יש לנו קבוצה שבנויה משחקנים טובים ויש לנו מאמן מדהים. שווה לחכות בסבלנות". הסקציה נס ציונה נחלה את הפסדה הראשון העונה, עם 3:1 להפועל קטמון

פורסם בתאריך: 30.9.18 09:20

-->

אחרי המשחק המתסכל של הפועל מרמורק בגמר גביע הטוטו הגיע משחק הליגה נגד בני לוד, שהסתיים בהפסד 2:0 שלא הוסיף הרבה שמחה במועדון. המשחק אמנם התחיל טוב והיה התקפי הרבה יותר מזה שבגמר גביע הטוטו, אלא שההתקפה האדומה שוב הייתה חסרת מחץ. לעומת זאת בני לוד כבשה במחצית השנייה פעמיים תוך דקות ספורות. במרמורק ספרו 7 החמצות ו-7 פעמים בהם הקהל נעמד על הרגליים ותפס את הראש. אם בגמר גביע הטוטו מרמורק יכלה להתנחם בכך שהפסידה לקבוצה הפייבוריטית בליגה, כאן נשאר רק להתמודד עם האכזבה שבהפסד לאחת מקבוצות התחתית בליגה.

האוהדים המסורים מתחילים לחשוש מהחולשה של החלק הקדמי. אחד מהם שיקף תחושה של לא מעטים כשאמר: "הרגשתי שאני במדבר ושחסרים לי מים, אופססס, חלוץ".

אוהד אחר הציג את הסטטיסטיקה וציין: "קבוצה שכובשת שני שערים ב-6 משחקים זה שליש גול למשחק, או גול כל שלושה משחקים, זה לא מספיק".

לעומת זאת, יש אוהדים רבים שקוראים לגלות סבלנות ולא למהר להסיק מסקנות. מוטי מוראד דיבר על כך בתום המשחק ואמר: "כל עונה מחדש מצפים למשהו גדול מהקיים, שהגמד יהפוך לענק. רוב בני האדם לא יכולים לדחות סיפוקים, לחכות ולהמתין שזה יבוא מתוק יותר, טוב יותר ובריא יותר. אמרו חכמים וטובים שזה לא נגמר עד שזה נגמר. אל תצא להשתין, שלא תפסיד את סוף הסרט".

תמיר חופי, מנהל הקבוצה, מביע אמון במאמן אלדד שביט ובסגל השחקנים ואומר: "יש לנו קבוצה שבנויה משחקנים טובים. החלפנו כמעט את כל הקבוצה ולוקח זמן לצור תלכיד. יש לנו מאמן מדהים, איש מקצוע מהרמות הכי גבוהות שיש, וכל זה חייב להתחבר בסוף למשהו טוב. שווה לחכות בסבלנות".

בתוך כך, אחרי חמישה משחקים ללא הפסד סקציה נס ציונה נחלה את ההפסד הראשון העונה מול הפועל קטמון (3:1), אותה קטמון שחגגה זכייה היסטורית בגביע הטוטו על חשבונה של מרמורק.

בדקה ה-17 הפועל קטמון עלתה ליתרון אחרי שירדן אבוחצירה הגביה כדור מדויק לראשו של וויליאם אגדה שנגח לבין החיבורים. בדקה ה-45 נס ציונה השוותה משער מקרי לאחר שבן שמעוני ספק בעט לשער ספק ניסה להגביה לרחבה.ש7 דקות אחר כך ג'ייק רוזנסקי דהר עם הכדור ממרכז המגרש עד לסף הרחבה והשאיר את אביחי וודג'ה במצב של אחד על אחד מול עמית שמש. ווג'דה בעט כדור שטוח ומדויק לרשת. בדקה ה-78 קטמון הבטיחו את ניצחונם כשכדור רוחב של עדן דהן נשלח לעבר ירדן אבוחצירה שהמשיך לרשת.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר