מרכז ההפעלה בעירייה בתרגיל לשעת חירום
מרכז ההפעלה בעירייה בתרגיל לשעת חירום

מוכנים לחירום: עיריית רחובות ביצעה תרגיל מקיף

עיריית רחובות ערכה היום תרגיל חירום מקיף, אשר מדמה נפילת טילים בשני מוקדים בעיר

פורסם בתאריך: 16.9.18 14:42

-->

עיריית רחובות ערכה היום (ראשון) תרגיל חירום מקיף, אשר מדמה נפילת טילים בשני מוקדים בעיר. התרגיל נערך החל מהבוקר ועד לשעה 14:30, והשתתפו בו כל הגורמים הרלוונטיים בעיריית רחובות: החל מראש העיר, המנכ״ל, מנהלי האגפים וכל העובדים הרלוונטיים לשעת חירום. לתרגיל הצטרפו מפקדי פיקוד העורף המלווים את העיר בשעת חירום – אל"מ שלומי בן מוחא, מפקד מחוז ירושלים והמרכז, וסא"ל אופיר כהן מפקד נפת שפלה בפיקוד העורף. כמו כן השתתפו בתרגיל אנשי מינהלת החירום האזרחית וכוחות ההצלה – מפקד משטרת רחובות, שרון מנור, נציג כיבוי אש והצלה וכן נציג ממד״א.

התרגיל החל בהתכנסות במרכז ההפעלה התת קרקעי במבנה העירייה, שם סקרו את התרחיש לשעת חירום, אשר דימה נפילת טיל ברחובות החדשה ובשכונת חבצלת, כולל נפגעים ונזק לרכוש. במסגרת התרגיל נבחני כל ההשלכות והוקם חפ״ק בשטח. הגורמים אף יצאו לחפ"ק שהוקם בגבעת האהבה. למקום הובאו במסגרת התרגיל מצבורי מים – מצבור גמיש, מצבור של 1 קוב ומצבור של 5 קוב, אשר יחלקו מים לצריכה אישית לתושבים גם בשעת חירום אמיתית. כמו כן, ביקרו אנשי החפ"ק וראש העיר במרכז המשפחות המיועד עבור השכונה, שהוקם במתנ"ס חוויות ברחובות החדשה. במקום חיכו להם אנשי העירייה ואנשי האגף לשירותים חברתיים אשר יתנו מענה הן למשפחות והן ליחידים אשר יזדקקו לכך בזמן אמת.

החפ"ק בשטח

 

מצבורי המים שהובאו לשטח

 

תרגול מילוי שקיות מים לצריכה אישית לתושבים

 

בסוף היום התכנסו כל הגורמים על מנת לסכם את הדברים, להסיק מסקנות ולהפיק לקחים.

מרכז המשפחות שהוקם לתמיכה ולפינוי במתנ"ס חוויות רחובות החדשה

 

מנכ״ל העירייה דורון מילברג: ״אנו מקפידים לתרגל בשגרה ולהתכונן ככל שניתן על מנת לתפקד על הצד הטוב ביותר בשעת חירום. תפקידנו הוא קודם כל לדאוג לחייהם של התושבות והתושבים, ולאחר מכן לפעול למען רציפות תפקודית של כל הגורמים הרלוונטיים בעיר, למען שמירה על שגרת חיים תקינה ככל שניתן בכל התחומים בשעת חירום".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לפני כחמש שנים נערך קורס מתנדבים לדוברות בשעת חירום . בתום הקורס הוענקו תעודות מתנדבים לדוברות ומאז לא נשמע דבר מעיריית רחובות . מוזר מאוד שאנשים הקדישו מזמנם למטרה נשגבת ופשוט שכחו אותם בבית .

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר