אוהדי שעריים (צילום: דור בורוכוב)
אוהדי שעריים (צילום: דור בורוכוב)

"לא ייתכן שינהלו את מכבי שעריים משפחות מהיציע"

במכבי שעריים מתרוצצות בימים האחרונים לא מעט ספקולציות: האם הבלם חיים מלכה עושה קאמבק, למה המאמן שיחרר את השחקן הצעיר דניאל פישר, והאם ולירן ואזה שוחרר או השתחרר מיוזמתו? אל מול הסערה, כפיר קירט וגולן לוי מהנהלת המועדון קוראים לאוהדים להתאחד סביב הקבוצה

פורסם בתאריך: 16.9.18 13:21

-->

העונה רק בתחילתה, ובמכבי שעריים כבר הרוחות סוערת. זאת לאחר שהמאמן מוסא בן חיים החליט לשחרר מהסגל את דניאל פישר, הבלם בן ה-21. שחרורו של פישר עורר תגובות כעוסות מצד חלק מהאוהדים. כך למשל, התבטא אחד מהם: "פישר עולה על 90 אחוז מהסגל ומהליגה המסריחה הזו. פישר שחקן פייטר, נשמה, בלי אגו. חשוב מאוד לבנות קבוצה משחקן כמו פישר, זו התחלה מצוינת. ויסלחו לי האנשים, כולם יודעים שאני אוהב את הקבוצה ואת האנשים בצורה הזויה".

בעקבות הדעות הנחרצות שהשמיעו האוהדים, יצא המועדון בתגובה רשמית להתרעמות וציין: "ההחלטה על שחרורו של דניאל פישר הינה החלטה מקצועית בלבד וקרתה לאחר שדניאל פישר הוחתם בקבוצה. המאמן מצא לנכון כי אין לדניאל מקום בסגל הקבוצה משיקולים מקצועיים בלבד. כולנו אוהבים את דניאל ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".

מוסא בן חיים

מוסא בן חיים

 

אוהדי הקבוצה העבירו ביקורת גם על נסיבות עזיבתו של לירן ואזה, הקשר הרחובותי בן ה-20. ואזה ובני משפחתו, שכולם מתגוררים בעיר, אוהדים את הקבוצה ובני המשפחה התקשו להסתיר את הכעס על המהלך. "מה שקרה עם לירן זו פשוט בושה. לירן היחידי שלא שיחק משחק אימון אחד מתוך חמישה משחקים. לירן היחידי שלא נכנס, לירן החליט שדי לבושה ולעלבון שהוא עובר במכבי שעריים והחליט ללכת הביתה ולהבין – פה לא רוצים אותי".

המועדון הגיב גם על התבטאויות בני משפחת ואזה וציין: "בהקשרו של השחקן לירן ואזה, המאמן מצא לנכון כי הוא לא יהיה בהרכב בזמן הקרוב, וזאת על פי שיקולים מקצועיים בלבד. לירן קיבל החלטה לעזוב באמצע אימון על פי החלטתו וללכת הביתה. כמו כן, לאחר האימון בוצעה הרמת כוסית ולירן בחר שלא להישאר עמנו ועם חבריו לקבוצה. לירן לא שוחרר מהקבוצה, לירן ביקש להשתחרר מהקבוצה. נכון לרגעים אלו לירן הינו שחקן של קבוצת מכבי שעריים, אלא אם יבחר אחרת. הנהלת מכבי שעריים לא תעמוד בדרכו של לירן. כולנו אוהבים את לירן, ובמידה ויחליט לעזוב את קבוצת מכבי שעריים נאחל לו הצלחה ענקית בכל מקום אשר אליו יגיע".

כפיר קירט, מנהל הקבוצה, לא מתעלם מגל המחאות אך מסביר כי כל ההחלטות הקשורות בסגל נעשות ממניעים מקצועיים בלבד. "מכבי שעריים מינתה מאמן והיא סומכת עליו ובטוחה במאה אחוז שהוא יבחר את השחקנים שלו משיקולים מקצועיים בלבד", הוא אומר. "לא ייתכן שינהלו את מכבי שעריים משפחות מהיציע. מכבי שעריים מתנהלת בצורה מקצועית".

כפיר קירט

כפיר קירט

 

יש לציין כי במקומם של פישר וואזה רשם המאמן החתמה משמעותית של הקשר ציון אזולאי. גם אזולאי עבר טלטלות משל עצמו, לאחר שחתם לפני חודשיים בהפועל אזור, אבל פרש. קאמבק מרגש נרשם לכבוד ראש השנה במשחק האימון מול טירה, כשהבלם האהוב חיים מלכה, שנחשב לאחד מסמלי הקבוצה בשנים האחרונות ואף היה שותף לעלייה שלה לליגה הלאומית, הופיע מחדש לאימונים למרות שפרש לפני שנתיים. בינתיים לא מבטיחים בקבוצה קאמבק וטוענים כי בשלב זה החזרה של מלכה היא רק לאימונים.

בינתיים, אל מול הסערות בקרב האוהדים, חבר ההנהלה גולן לוי פונה לקהל בטור אישי שקורא לכולם להתאחד סביב הקבוצה.

לוי: "מסופר על איש פשוט מהיישוב, אשר היה עובד קשה בכדי לקיים את משפחתו. באחד הימים עלה רעיון מבריק במוחו של אותו האיש והוא הקים סטארט אפ. הסטארט אפ הצליח מעל ומעבר למצופה והאיש הפך עשיר ועתיר נכסים, אבל משהו קינן בו והעכיר את חייו. ישב האיש עם חברו משכבר הימים בפנים נפולות ועגומות. ראה החבר את צערו של חברו והשתומם. אמר לו החבר, 'אמור נא לי ידידי, מדוע יש עצבות בליבך? הרי לא חסר לך מאום. יש לך כסף כמו חול, וכל דבר אשר תחפוץ בו אתה יכול לרכוש בהינף יד'. שמע זאת האיש ולא יכול היה לעצור עוד את שעל ליבו. הוא התוודה בפני חברו וענה לו: 'לפני שנהייתי אדם עשיר גרתי בבניין. בכל בוקר הייתי אומר בוקר טוב לשכנים. היום אני גר בווילה מפוארת אבל לבדי. לפני שנהייתי עשיר הייתי נוסע באוטובוס ומברך אנשים בברכת בוקר טוב וערב טוב. היום יש לי מרצדס עם נהג ואני נוסע בו לבד. לפניי שנהייתי עשיר נהגתי ללכת בסופי שבוע לבריכה עם החברים, היום יש לי בריכה פרטית בבית ואני לבדי. בעבר עבדתי במפעל ייצור עם עוד מאה אנשים, אך היום אני נמצא במשרד בקומה העשרים ואין לי עם מי לדבר'.

המסקנה היא שגם אם קבוצה תהיה הכי עשירה בעולם ,עם השחקנים הכי נוצצים בעולם, ללא קהל היא לא שווה.

טור זה נכתב בעבורכם אוהדים יקרים. אתם השחקן ה-12 שלנו. לכל קבוצה יש את המשבר שלה ועתה הזמן לתקן ולסלוח. יתכן שנעשו טעויות אך אנו כאן בכדי לאחות השברים ולאסוף כל אוהד ואוהד ולהחזירו ליציע. אתם הלב הפועם שלנו ושל השחקנים. בהזמנות זו שניתנה לי, אני מברך כל אחת ואחד מכם בברכת שנה טובה וגמר חתימה טובה".

גולן לוי (צילום: ליאור לוי)

גולן לוי (צילום: ליאור לוי)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    במקום לקרב לקבוצה שחקני בית בשביל שהקהל יהיה מזועה אם הקבוצה משפילים את השחקן ואת משפחתו שהם אוהדים שרופים של הקבוצה ואחר כך הם מתפלאים למה הקהל לא רוצה לבוא להודד את הקבוצה

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר