דורון מילברג, גיורא בן ארי ויוסי כפיר בטקס קבלת חמישה כוכבי יופי ודגל היופי
דורון מילברג, גיורא בן ארי ויוסי כפיר בטקס קבלת חמישה כוכבי יופי ודגל היופי

כפי שנחשף ב"ערים": רחובות זכתה גם השנה בחמישה כוכבי יופי

במסגרת תחרות 'קריה יפה' מטעם המועצה לישראל יפה, זכתה רחובות בחמישה כוכבי יופי גם השנה, אלא שהפעם זכתה העיר גם בפרס נדיר: "דגל היופי" - שעליו רשאיות רשויות מקומיות להתחרות רק פעם בארבע שנים

פורסם בתאריך: 5.9.18 14:17

-->

כפי שנחשף ב"ערים", במסגרת תחרות 'קריה יפה' מטעם המועצה לישראל יפה, זכתה רחובות גם השנה בחמישה כוכבי יופי. השנה זכתה העיר גם בפרס נדיר: "דגל היופי" – שעליו רשאיות רשויות מקומיות להתחרות רק פעם בארבע שנים – לאחר שגברה על מתחרות אחרות בבית הרלוונטי.

בטקס שהתקיים לפני זמן קצר, הוענק לרחובות דגל היופי בפעם השנייה, כאשר הפעם הראשונה שבה הוענק דגל היופי לרחובות הייתה בשנת 2014. בטקס נכחו בשם העירייה המנכ"ל דורון מילברג, מנהל אגף גנים ועיצוב הסביבה, יוסי כפיר, מנהל האגף המוניציפלי, דודי אשכנזי, ומחזיק תיק שפ"ע גיורא בן ארי.

דורון מילברג, גיורא בן ארי ויוסי כפיר בטקס קבלת חמישה כוכבי יופי ודגל היופי

דורון מילברג, גיורא בן ארי ויוסי כפיר בטקס קבלת חמישה כוכבי יופי ודגל היופי

 

דגל היופי ניתן לאחר שני ימי שיפוט שנערכו במהלך החודשים האחרונים, בהם ביקרו שופטי התחרות באתרים רבים ובשכונות ברחבי העיר. בסיורם האחרון ביקרו שופטי המועצה לישראל יפה בסיור שהקיף את העיר ושכונותיה. הסיור החל באשכול פיס ברחוב חנה אברך, משם נסעו לבית על"ה, בית דרור, בית הספר עידוד, חלקת ההשלמה העתידית בפרויקט ההתחדשות העירונית בקרית משה, רחוב הר הצופים בפארק מרכזי בשכונת רחובות ההולנדית, ומשם לספורטק ולהיכל התרבות. השופטים התרשמו לטובה מתנופת הפיתוח של העיר ומתחומי העשייה של העיר והישגיה בתחומים שונים, לרבות חינוך, טכנולוגיה ותרומה לקהילה.

דורון מילברג, מנכ"ל העירייה: "אני גאה על הזכייה הכפולה. רחובות נבחרה לפני מספר חודשים לעיר עם איכות החיים המובילה בישראל, והבוקר נודע כי היא ממוקמת בין המקומות הראשונים בישראל מבחינת ניקיון, ולא בכדי. בהוראת ראש העיר, שעוקב אחר הנושא מקרוב, בשנה האחרונה תגברנו באופן מסיבי את מערך הניקיון ושינינו את תכנית הניקיון העירונית. אני שמח שאנו רואים את התוצאות בשטח. אנו מחויבים לשמור על הרמה הגבוהה ואף להמשיך לשפר את המצב הקיים, על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר לתושבי רחובות. אני מודה למועצה לישראל יפה, לעובדי העירייה, למנהלים ולכל מי שטרח וטורח מדי יום על השירות בתחום זה , למען התושבים והעיר".

הכניסה לעיר רחובות

הכניסה לעיר רחובות


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אינני יודעת לפי מה נקבע פרס הקריה היפה, לפי התמונה השופטים זכו לראות את הכניסה הצפונית לעיר ובבודאי סיירו בפארק המדע, אבל האם ראו גם את ה"יופי" של דרום רחוב הרצל הצפוף, את השכונות הוותיקות יותר אשר בהן איסוף הגזם והפסולת הוא רנדומלי למרות קריאות תושבים למוקד? אני רואה את המאמץ בניקוי מקומות מרכזיים אבל צריך לדאוג לכל שטחי העיר אשר באמת היתה פעם מאד יפה.

  2. מוטי

    בושה. הלכתי הבוקר לאורך רחוב הרצל. רחוב מטונף. בורות השקיה סביב העצים מלאים באשפה.

  3. דווו

    זה הזוי .חחחחח…. רחובות היא העיר הכי מכוערת ומבורדקת שיש . לא הייתי קונה שם בית גם ב – 1/2 מחיר

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר