ועדת השיפוט של קריה יפה בישראל יפה בביקורם בבית הספר עידוד ברחובות
ועדת השיפוט של קריה יפה בישראל יפה בביקורם בבית הספר עידוד ברחובות

פרסום ראשון: רחובות צפויה לזכות בשבוע הבא בחמישה כוכבי יופי בפעם ה-9 ברצף

העיר רחובות צפויה לזכות בפעם ה-9 ברציפות בחמישה כוכבי יופי בתחרות 'קריה יפה בישראל יפה'. גורם בעירייה: "זה מגיע לנו בזכות גדולה על עבודתנו הקשה"

פורסם בתאריך: 30.8.18 07:48

-->

ביום רביעי בשבוע הבא ייערך במשרדי המועצה לישראל יפה שבתל אביב טקס הכרזת תוצאות תחרות 'קריה יפה בישראל יפה' שנערכה בחודש יוני השנה. בטקס צפויה רחובות לקבל בפעם ה-9 ברציפות חמישה כוכב יופי, בנוסף לדגל היופי. כך נודע ל"ערים". אל הטקס יגיעו נציגי עיריית רחובות, לרבות מנכ"ל העירייה דורון מילברג, מחזיק תיק שפ"ע גיורא בן ארי, מנהל אגף שפ"ע יוסי כפיר ומנהל אגף התברואה קובי יהושוע.

גורם בעיריית רחובות מסר השבוע: "בכל שנה זה מרגש מחדש לקבל את הפרס היוקרתי. זה מגיע לנו בזכות גדולה על עבודתנו הקשה, בגיבויו המלא של ראש העיר רחמים מלול שמוביל את התחום ומאשר את כל הבקשות בנושא זה לפי הצורך. יש להודות לעובדי העירייה שעובדים ימים ולילות. לא בכדי ועדת הבחירות בחרה בעיר רחובות, שמתמודדת מול העיר אשקלון בשלב הסופי על פרס דגל היופי".

הזכייה בחמישה כוכבי יופי מגיעה על רקע "מחאת הזבל" של תושבים בעיר, הנמשכת מזה כשנתיים. לדברי אנשי המחאה לא הרבה השתנה ברחובות בכל הקשור לניקיון העיר מאז שמחאת הזבל עלתה לסדר היום.

תחרות 'קריה יפה בישראל יפה' נערכת בקרב הרשויות המקומיות להגברת המודעות ולטיפוח חזות העיר, שיפור באיכות החיים, טיפול באוכלוסיות חלשות, שירות לתושב, ועוד.

יום התחרות שנערך בחודש יוני האחרון ברחובות נפתח בשיחת פתיחה ומצגת באשכול הפיס, שם הציגו בפני חבר השופטים את הפעילות שעשו במהלך השנה בתי הספר סמילנסקי, בגין ושפרינצק בנושא צמצום זיהום אוויר, חיסכון בחשמל וקידום הליכה ברגל לבית הספר. לאחר מכן יצאה המשלחת לסיור ברחבי העיר, בהשתתפות חבר שופטים מטעם המועצה לישראל יפה, מנכ"ל העירייה דורון מילברג ומנהלי האגפים.

חברי המשלחת סיירו השנה במבנה החדש של בית על"ה – המרכז הרב תכליתי למבוגר בעיר. משם המשיכו לבית דרור – המרכז למורשת השואה, בית הספר לחינוך מיוחד "עידוד",  אשר עבר בימים אלו למבנה חדש, חלקת ההשלמה של התחדשות עירונית בשכונת קרית משה, ולבסוף סיירו בספורטק העירוני.

הממונה על הפרויקט הוא מנכ"ל העירייה דורון מילברג, בהובלתו של מנהל אגף גנים ועיצוב סביבה, יוסי כפיר, ומנהל אגף מוניציפלי דודי אשכנזי, בשיתוף כלל מנהלי העירייה הבכירים ועובדיהם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. אהר'לה הנדלסמן סדן

    Congratulations . ברכות . אל תנוחו על זרי הדפנה . יש הרבה מה לשפר . מוזמנים לעשות סבוב עמי באיזור אייזנברג הרצל גורדון מכון וויצמן דרך יבנה.

  2. נו באמת..

    איך איך?? העיר כ"כ מלוכלכת ברחוב הרצל והקרובים אליו.. לא ברור הדבר הזה..

  3. מאוכזב רחובות

    מעניין אותי לדעת איפה הם מסתובבים שמחליטים דבר כזה… איפה שאני גר ואני משלם ארנונה של אזור א' הכל נראה כמו פח אשפה…

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר