כך תיראה קרית משה בעתיד (הדמיה: בר לוי אדריכלים ומתכנני ערים)
כך תיראה קרית משה בעתיד (הדמיה: בר לוי אדריכלים ומתכנני ערים)

טקס פתיחת מינהלת ההתחדשות העירונית בקרית משה ייערך בחמישי במעמד שר הבינוי השיכון

טקס פתיחה חגיגי למינהלת ההתחדשות העירונית בקרית משה ייערך בחמישי החל בשעה 17:00. במקום ייערך הפנינג משפחות גדול ומסיבת ריקודים לנוער וצעירים

פורסם בתאריך: 21.8.18 08:01

-->

מינהלת ההתחדשות העירונית והפורום המקצועי של קרית משה עורכים טקס רשמי וחגיגי לציון פתיחת המינהלת. האירוע ייערך ביום חמישי ה-30 באוגוסט בין השעות 17:00 ל-23:00 במעמד ראש העיר רחמים מלול ושר הבינוי השיכון יואב גלנט. זאת על רקע סיום תקופת ההתנגדויות לתכנית שהופקדה וקידום האישור הסופי שלה בותמ"ל.

האירוע ייערך בהפקה משולבת של הפנינג משפחות ומסיבת ריקודים לנוער ולצעירים עם הזמרת בנצ'י מלדה. כמו כן הילדים יוכלו ליהנות ממתחם ג'מבורי, מתקנים מתנפחים, קיר טיפוס, בנג'י טרמפולינה ומופע קסמים. עוד במסגרת זו, יוצבו עמדות הסברה שבהן יינתן מענה לכל השאלות של התושבים בנושא ההתחדשות העירונית. תושבי השכונה מוזמנים לחגוג את סיום החופש, התחלת הלימודים ובעיקר לחגוג ביחד את הגיבוש הקהילתי שיביא לשינוי אמיתי ולהתחדשות השכונה.

ראש המינהלת, ד"ר אור גולדפרב: "אנחנו נמצאים בפתחה של תקופה חשובה ומשמעותית, תקופה של הזדמנויות לשינוי והתחדשות בתחומי החברה והכלכלה. בניית השכונה החדשה תהיה צעד ראשון בדרך לשיפור איכות החיים, תוך שמירה על אחדות הקהילה. המינהלת תפעל בשיתוף פעולה עם התושבים, מנהיגי השכונה, הפעילים וכל הגופים הקיימים בשכונה, להבטחת מיצוי הזכויות של התושבים, לגיבוש קהילתי ולהגברת האמון של התושבים בתהליכים המשמעותיים הצפויים להם בשנים הקרובות".

מינהלת התחדשות עירונית בקריית משה הוקמה על ידי עיריית רחובות ומשרד הבינוי והשיכון, במטרה להוביל את תהליכי ההתחדשות העירונית בקריית משה ולהביא לשיפור איכות חייהם של תושבי השכונה בטווח הארוך, באמצעות תהליכים חברתיים משתפים והוגנים, תוך סיפוק צרכי התושבים ושמירה על איכות החיים גם בתקופת הביניים. המינהלת, שתהווה מרכז מידע והכוונה לתושבי השכונה, תפעל בתחומים הבאים: קידום התארגנות של מתחמים לנציגות, בחירת עורכי דין ויזמים; מתן מידע והדרכה מקצועית לתושבים בכל מה שקשור לתהליכי התחדשות עירונית; קידום הגיבוש החברתי שיאפשר את שימור הקהילה והתרבות בשכונה הרחבה והחדשה שעתידה לקום. בחודשים האחרונים קיימה המינהלת מפגשי היכרות ובחירת נציגות עם כל 33 המתחמים בשכונה. התכנית הכללית של השכונה והתכנית הספציפית של כל מתחם הוצגו לתושבים והוסבר התהליך המומלץ על ידי המינהלת לקידום תהליך ההתחדשות העירונית, כאשר הצעד הראשון הוא גיבוש נציגויות לכל מתחם. עד היום גובשו נציגויות בכ- שליש מהמתחמים וחלקם מתקדם כבר לשלב בחירת עורך הדין.

אירוע הפתיחה ייערך ביום חמישי ה-30.8 החל מהשעה 17:00 עד 23:00, במגרש הכדורגל בקריית משה, מול רחוב טוכמן 108.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר