הפועל מרמורק חוגגת עלייה לגמר גביע הטוטו (צילום: יוסי סוריק)
הפועל מרמורק חוגגת עלייה לגמר גביע הטוטו (צילום: יוסי סוריק)

אחרי עשור – הפועל מרמורק בגמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית

מאמן מרמורק אלדד שביט: "יש עוד דרך ארוכה, אבל אנחנו מכוונים למעלה"

פורסם בתאריך: 19.8.18 11:04

-->

הפועל מרמורק עלתה בחמישי בערב לגמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית, לאחר שגברה 2:1 על מכבי אחי נצרת באצטדיון ברמלה. זה יהיה הגמר הראשון של האדומים מרחובות, מאז הזכייה בגביע הטוטו של הליגה הארצית לפני עשור.

במשחק עצמו אליקו באלה, השחקן הניגרי שהגיע לאחרונה מהפועל עכו, העלה את מרמורק ליתרון בדקה ה-26. ג'ורג' אמסיס הכפיל בדקה ה-50, כאשר עידו אקסברד רק צימק שש דקות לסיום.

הפועל מרמורק חוגגת עלייה לגמר גביע הטוטו (צילום: יוסי סוריק)

הפועל מרמורק חוגגת עלייה לגמר גביע הטוטו (צילום: יוסי סוריק)

 

מאמן הקבוצה אלדד שביט, שהגיע מעכו הצפונית, נותר צנוע אבל מכוון מטרה: "יש עוד דרך ארוכה, אבל אנחנו מכוונים למעלה. היינו יכולים לסיים את המשחק מוקדם יותר, אבל העיקר התוצאה".

על הסיכויים לעלות ליגה אומר שביט: "אנחנו נעשה את המקסימום. אני מאוד אוהב את הווייב של הקבוצה. האוהדים לא מפסיקים לשיר מהרגע שהקבוצה עולה למגרש ועד לרגע שהיא יורדת".

אחיקם עותמי, יושב ראש ועד האוהדים, מרגיש שעוד יש מה לשפר בגזרת הקהל: "כרגע היציע עוד חלש. אני מקווה שזה ילך וישתפר ככל שהעונה תתקדם".

עוד במסגרת גביע הטוטו של הלאומית, נערכו משחקי הדירוג שבהם שיחקה סקציה נס ציונה מול הפועל כפר סבא. העולה החדשה של עופר טסלפפה כמעט רשמה את הפתעת הערב במשחק משוגע. מתן בית יעקב כבש 11 דקות מהפתיחה, ניר שרון הרעיד את הרשת בדקה ה-37 כדי להעניק לכתומים יתרון מבטיח. שש דקות מפתיחת המחצית השנייה סהר לוי קבע 3:0 מדהים, אלא שאז הגיע צמד של עומר פדידה עם פנדל בדקה ה-71 וכדור חופשי תשע דקות מאוחר יותר, ושני שערים נוספים של דן אבוטבול (90+1) וחיים איצרין (90+6). בסיום – מהפך מדהים ואכזבה גדולה לנס ציונה שכבר ראתה את הניצחון בידיים.

דניאל טסאו עזב בעקבות עמר

הקשר המצוין של מכבי שעריים בעונה שעברה, דניאל טסאו, ימשיך לשתף פעולה עם מאמנו בעונה החולפת, שלומי עמר, הפעם בקבוצה מהבירה בית"ר נורדיה. עמר, שמאמן כעת את נורדיה, רואה בטסאו חלק משמעותי בחלק ההתקפי.

ומזה שהולך לזה שבא: מכבי שעריים התחזקה בשבוע שעבר בקשר איתי הברי, שנחשב לכשרון צעיר. הברי התחיל את העונה שעברה במכבי 'קביליו' יפו ובחודש ינואר עבר להפועל מחנה יהודה. מאמן שעריים, מוסא בן חיים, התרשם מהשחקן והחליט להחתימו. הברי ונציגו גיא וייס נפגשו עם ראשי שעריים וחתמו לעונה אחת.

"מדובר בעוד קשר מוכשר שיעזור לנו במהלך העונה. שעריים תיבנה על סגל רחב ואיכותי", אמרו במועדון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר