אביב איטח
אביב איטח

מתן דיל ואביב איטח מאחדים כוחות

אביב איטח הודיע על הצטרפותו לסיעת "רחובותי" בראשות מתן דיל. איטח: "היו לנו במהלך הקדנציה שיתופי פעולה רבים למען תושבי העיר". דיל: "אביב היה מחברי המועצה הבולטים והפעילים ביותר בקדנציה האחרונה"

פורסם בתאריך: 30.7.18 22:51

-->

"כשנבחרתי ידעתי שאהיה חבר מועצה מעט שונה משאר החברים, ידעתי שגם אם אני חלק מקבוצה פוליטית מסוימת, לעולם לא אשכח להיות נאמן לעצמי ולמה שאני מאמין בו תוך שמירה על תיאום הציפיות עם הציבור שנתן בי את אמונו ושלח אותי למשימה הזו". כך טען השבוע חבר מועצת רחובות אביב איטח, שהכריז כי הוא עוזב את סיעת הליכוד לטובת סיעתו של סגן ראש העיר עו"ד מתן דיל.

איטח הוסיף בהודעתו: "אני שמח וגאה לבשר שאני וחבריי ושותפיי ברחבי העיר יוצאים היום למסע ודרך חדשה ברשימת "רחובותי" בראשות מתן דיל, אדם ראוי לכל הדעות, עם עשייה ענפה למען העיר בכל תחום אפשרי וחבר שנים רבות, עוד בטרם כניסתנו לחיים הציבוריים. היו לנו במהלך הקדנציה שיתופי פעולה רבים למען תושבי העיר. החיבור בינינו נוצר לא בשביל לקבל מיקום גבוה יותר, אלא כי אני מאמין בדרכו ובמנהיגותו של מתן. לבקשתי המיקום שלי ברשימה יהיה זהה לזה שבו אני ממוקם ברשימת הליכוד שממנה נבחרתי".

תגובת מתן דיל להצטרפות איטח לסיעתו: "אביב איטח הוא נשיא התאחדות הסטודנטים הארצית והיה מחברי המועצה הבולטים והפעילים ביותר בקדנציה האחרונה. עזיבתו את רשימת הליכוד והצטרפותו ל'רחובותי' מהווה הבעת אמון והצהרת כוונות וצעד נוסף לקראת היעד שלנו ברחובותי, והוא – הסיעה הגדולה ביותר במועצת העיר. ברוך הבא אביב, אין ספק שאתה נכס גדול לסיעה וביחד נשלב ידיים למען התושבים ולמען העיר ויחד ניתן להם יותר".

מתן דיל

מתן דיל

בעקבות הודעתו של איטח, סגן יושב ראש הסתדרות העובדים העומד בראש סיעת בת מטעם הליכוד ברחובות, רועי שרעבי, קורא לחברי הליכוד למנוע קרעים בבית ולהתאחד: "עם קבלת הודעתו של חברינו לסיעה, אביב איטח, אנו מבינים את הצעד שעשה מתוך תחושה של אחריות רבה, כשלנגד עיני כולנו היא טובת הציבור בלבד. זהו הזמן הטוב עבור חברי רשימת הליכוד להישאר מאוחדים ולגלות מנהיגות מתוך אחריות גדולה עבור אלפי בוחרינו. אני מאמין שנמצא את הזמן לשבת יחד ולאחד בין הקבוצות כי כוחנו באחדותנו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר