כדורגל (צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE)
צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE

מכון דוידסון מביא את המדע למגרש הכדורגל

שיתוף פעולה ייחודי בין מועדון הכדורגל של הפועל תל אביב ומכון דוידסון לחינוך מדעי

פורסם בתאריך: 1.8.18 07:34

-->

מכון דוידסון לחינוך מדעי, הזרוע החינוכית של מכון ויצמן למדע, החל בשיתוף פעולה ייחודי עם מועדון הכדורגל של הפועל תל אביב, במסגרתו ילמדו הקבוצות במועדון את הקשר הישיר שבין מדע לכדורגל. הדוגמאות יילקחו מהשטח וממשחקי המונדיאל. במסגרת שיתוף הפעולה, מכון דוידסון יעביר קורס אינטרנטי על המדע שמאחורי הכדורגל לכל ילדי קבוצת הפועל תל אביב מגילאי 8 ועד לשחקני קבוצת הבוגרים. הקורס יכלול 10 פעילויות אינטראקטיביות כגון סרטונים, חידות, משחקים וניסויים אותם יהיה ניתן לבצע בבית.

מטרת הקורס היא להעניק לילדים את הידע הרב והמעמיק ביותר אודות המשחק שהם כל כך אוהבים. הקורסים יעסקו בנושאים שונים, מהבסיס שמסביר מאיפה התחיל הכדורגל או אילו סוגי בעיטות קיימות ועד להתעסקות במקרי בוחן מציאותיים מהמונדיאל שם יבחנו לדוגמה את חוקי הפיזיקה של בעיטת הבננה המפורסמת של רונאלדו, איך ההדחות המפתיעות של הקבוצות המובילות קשורות לאוהדים שנמצאים במשחק, איך תפקודו של השוער מושפע באופן ישיר מבגדיו ומדוע צריך נעלי פקקים.

מכון דוידסון שם לעצמו מטרה להעברת תכנים חינוכיים בנושאים שונים לילדים מגיל צעיר, שיתוף הפעולה עם הפועל תל אביב נוצר בשל הרצון המשותף להרחיב את הידע והסקרנות של הדור הצעיר במשחק ולהרחיב את כישוריו מעבר למגרש הכדורגל. מועדון הפועל תל אביב פועל רבות על מנת להשקיע בחינוך ובמצוינות בכל התחומים ובפרט בעולם החינוכי. הקורס המקוון של מכון דוידסון כולל עשרה מפגשים בנושאי המדע והכדורגל וייחודו הוא בכך שניתן לעבור את הקורס בכל מקום מחדר ההלבשה ועד הסלון בבית.

מכון דוידסון לחינוך מדעי מזמין גם את הציבור הרחב, את חובבי המונדיאל ואת כל מי שסקרן להבין את המדע שמאחורי הכדורגל להשתתף בקורס. הקורס מתאים לגילאי 8-14 ללא תשלום, אך כרוך בהרשמה מראש.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר