הזכוכיות שנפלו על הטרמפולינהה בחצר
הזכוכיות שנפלו על הטרמפולינהה בחצר

ויטרינה קרסה לחצר דירת גן מהקומה החמישית. בנס הילדים לא נפגעו

דיירי דירת הגן שברחוב אפרים קציר: "מאז המקרה אנחנו מפחדים לצאת לחצר"

פורסם בתאריך: 12.7.17 10:41

-->

משפחת גזיאל, המתגוררת ברחוב אפרים קציר 16 בשכונת רחובות המדע, נחרדה לגלות ביום שישי בצהריים כי זכוכית ויטרינה מהקומה החמישית בבניין נחתה היישר אל הטרמפולינה שבחצרם. במזל איש מהילדים לא היה באותה השעה בחצר, ובכך האירוע הסתיים ללא נפגעים בנפש, אלא רק בהרס רכוש.

מאז המקרה עבר כבר כמעט שבוע, אלא שההורים המזועזעים עדיין לא מאפשרים לשלושת הילדים לצאת אל חצר הבית, מחשש שיתרחש אסון בשנית.

האב, יניב, שיתף השבוע את התחושות בקרב משפחתו: "הזכוכית נפלה בזמן שאספתי את הבנות מהגן, בסביבות 12:30. זה המזל שלי, כי בדרך כלל אחרי שאני אוסף אותן מהגן הילדים אוכלים ולאחר מכן יוצאים לשחק בטרמפולינה. בדרך חזרה הביתה שכן שלי התקשר אלי וסיפר לי מה קרה, שנפלה פלטת זכוכית מקומה חמש. הגעתי הביתה וחשכו עיני. זה יכול היה להיגמר באסון. במיוחד בחופשת הקיץ הילדים שלנו משחקים בחצר ומביאים לשם חברים. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם חלילה הם היו שם באותו הזמן".

מה עשיתם מאז המקרה?

"יצרנו קשר עם הקבלן שבנה את הבניין ולצערנו הוא מתנער מאחריות וטוען שזו לא הבעיה שלו. כינסנו ביום שני את ועד הבניין והחלטנו להוציא לקבלן מכתב ובו דרישה לבודק בטיחות שיבוא ויבדוק את שאר הפלטות, כדי שנהיה רגועים. מאז המקרה אנחנו לא מרשים לילדינו לצאת לחצר, כי זה מאוד מפחיד. אפילו הזכוכיות נשארו כמו שהן, לא ניקינו אותן כי אנחנו מפחדים לצאת לחצר. לא הגיוני שיקרה דבר כזה ואף אחד לא ייקח אחריות. אני מקווה שאחרי מכתב מטעם עו"ד הקבלן יגיב אחרת, כי אם לא תהיה ברירה נאלץ לתבוע אותו על הנזק והמחדל שאירע. הפעם זה הסתיים בכמעט אסון, לא נחכה לפעם הבאה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר