אולם מופת רחובות
אולם מופת רחובות

אולם מופת ברחובות עבר חידוש דרמטי והנגשה לנכים

שיפוץ וחידוש מאסיבי שעבר אולם מופת במחוץ ומבפנים מאפשר חוויית תרבות חדשה לבאי המקום ונגישות לנכים. יניב מרקוביץ': "שופצו דרכי הגישה לאולם, חודשה המעטפת והונגשו השירותים". עודד עמרם: "רחובות מתהדרת בתרבות איכותית ואולם מופת הוא בית מוביל בתחום"

פורסם בתאריך: 9.7.18 07:46

-->

בימים אלה, כאשר עוברים ליד אולם מופת רחובות, אי אפשר שלא להתפעל נוכח השיפוץ החיצוני במעטפת וחזית האולם. לאחר כמעט 25 שנים בהם לא שופץ המבנה, הושלמה בימים אלו עבודת חידושו והוא הונגש.

רשת חוויות היא זו שמנהלת את פעילות התרבות באולם מופת, בהובלתו של המשנה לראש העיר ויו"ר הרשת יניב מרקוביץ'. מרקוביץ' גם היה זה אשר הוביל את פרויקט השיפוץ ביחד עם סיוע מימוני ושיתוף פעולה של יו"ר ההסתדרות ברחובות שבבעלותה המבנה, עודד עמרם.

"הדגש הראשון בשיפוץ היה לתת מענה לבאי המקום הנעזרים בכיסאות גלגלים ועגלות, ולשפר את חוויות הבילוי במקום והנגישות למבנה", אומר מרקוביץ'. "שופצו כל דרכי הגישה למקום, שופץ השביל ברחבת הכניסה, הוא נסלל והפך לנוח ובטוח. כמו כן, נסלל שביל אחורי בגב האולם המאפשר כניסה ישירה לתוך האולם. בתוך המבנה שופצו השירותים, נבנו שירותי נכים המאפשרים כניסה עם כיסא גלגלים ובתוך האולם הוספו מעקות בטיחות, מאחזים וכן מעקה עלייה לבמה במידה ויש צורך בעזרה לעלייה לבמה. בנוסף, הוצאנו 2 כסאות מהשורה הראשונה המאפשרות מקום ישיבה נוח לבעלי כסאות גלגלים".

שביל גישה לנכים במופת רחובות

שביל גישה לנכים במופת רחובות

 

כיום ישנו מעלון המאפשר עלייה לאולם לאנשים בעלי מגבלה. במקביל, הוגשו בקשות להיתר בנייה עבור בניית מעלית בתוך המבנה. כמו כן, מתוכננת רכישת אוזניות לאנשים כבדי שמיעה, יחד עם חיווי קולי, וכך יעמוד אולם מופת בסטנדרטים הנדרשים לנגישות מלאה. עוד בשלב הבא בשיפוץ המבנה, מתוכננת הנגשת המשרד ושירות הלקוחות.

מעלון נכים במופת רחובות

מעלון נכים במופת רחובות

במקביל לשיפוץ הפנימי, הוחלט לבצע שיפוץ חיצוני מסיבי בכל מעטפת המבנה. "אנחנו מאד מתרגשים, התוצאה ממש מרהיבה וזהו שלב נוסף בשיפוץ אולם חוויות מופת רחובות, לאחר שלפני כחודשיים ביצענו את ההתאמות לנגישות למקום ציבורי", אומר מרקוביץ', אשר הודה להסתדרות על המימון והנכונות לשפר את חוויית הבילוי במקום ולהנגישו לנכים.

עודד עמרם: "אין ספק שכרגע האולם נראה מרהיב ואלגנטי מבחוץ ואנחנו שמחים שהבית עבר חידוש דרמטי, לצד שיפור בטיחות והנגשה. רחובות מתהדרת בתרבות איכותית ואולם מופת הוא בראש ובראשונה בית לתרבות מובילה באיכותה וברפרטואר העשיר שהוא מציע. מאחר וחשיבות המקום ברורה, הצלחתי לגייס את ההסתדרות הארצית ואני מודה לה על שתמכה בפרויקט. אני מודה גם לרשת חוויות, השותפה ומי שמובילה בהצלחה את הפעילות. נמשיך לפעול יחד למען תושבי רחובות והסביבה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אורן

    זה מדהים לראות שעכשיו כל מבנה וכל דבר חדש שבונים שיש בסביבתו ילדים דואגים יותר מאשר בעבר לאמצעי בטיחות. יש מעקות, סורגים וכו'. אלו דברים בעלי חשיבות רבה. מעבר לכך אני חושב שגם מנסים שהמקומות יהיו יותר מטופחים ונעימים להיות בהם כמו זה שצובעים את המקומות ודואגים לחידושם. קראתי באתרים רבים כגון טוב תודה ועוד שיש בהם מידע רלוונטי בנושא לגבי כמה חשוב היום לעשות את הדברים האלה. אז קטע שהגעתי פתאום לכתבה הזאת.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר