מקס בן שבת
מקס בן שבת

הפקח סייע לתושבת רחובות שנקלעה לתאונת דרכים ולקתה בהלם

פקח איכות הסביבה בעיריית רחובות, מקס בן שבת, סייע לתושבת שנקלעה לתאונת דרכים ולקתה בהלם. חברו למערך הפיקוח: "חשוב שהציבור יידע שהפקחים הם קודם כל בני אדם"

פורסם בתאריך: 4.6.18 09:02

-->

במהלך סיורים שערך בשכונת חבצלת, פקח איכות הסביבה מעיריית רחובות, מקס בן שבת, נקלע לתאונת דרכים שבה הייתה מעורבת תושבת העיר ברחוב דרך פסטרנק. בן שבת יצא מניידת הפיקוח, הזעיק עבורה סיוע רפואי, הרגיע אותה והמתין עמה עד להגעת כוחות הרפואה.

בן שבת סיפר השבוע: "האירוע קרה ביום חמישי. במהלך העבודה ערכתי סיור בשכונת חבצלת ונתקלתי בתאונת דרכים שעברה אישה כבת 50. היא לקתה בהלם וכשראיתי את התאונה ניגשתי אליה במהירות, הזעקתי אמבולנס והרגעתי אותה. אנשי מגן דוד אדום הגיעו, העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה אל בית החולים קפלן. במקביל פניתי למוקד העירוני ועדכנתי אותם במתרחש. הם הזעיקו את המשטרה וסייעו לאישה בהמשך הטיפול. בהזדמנות זו אני מאחל לנהגת רפואה שלמה ומקווה שלא אתקל יותר במקרים כאלה, כי באמת יש יותר מדי תאונות דרכים ולא חסרים לנו אסונות במדינה".

מקרה זה מצטרף למקרה אחר שבו פקח עיריית רחובות עלה לכותרות בעקבות מעשה טוב. אילן קירט, בנו של יו"ר ועד שכונת שעריים לשעבר, יהודה קירט ז"ל, רשם דו"ח לאישה שהאכילה חתולים. לאחר שזו סיפרה לו עד כמה מצבה הכלכלי קשה והוסיפה כי היא ובעלה ניצולי שואה, קירט החליט לשלם את הדו"ח בעצמו.

אחד מעובדי מערך הפיקוח אמר השבוע: "מקרים רבים שבהם הפקחים מסייעים לתושבים כלל לא מסוקרים בכלי התקשורת. המפגש מול התושבים מתבטא במהלך העבודה היומיומית, בין אם זה להעביר מבוגרים במעבר חציה, או למצוא ולהשיב להם פריטים שאבדו להם. לא פעם אחת נמצאו ארנקים או פלאפונים שהושבו לבעליהם. חשוב שהציבור יידע שהפקחים הם קודם כל בני אדם ורק אחר כך פקחים שמבצעים את עבודתם. לעתים תושבים מביטים בנו בצורה עוינת, אבל כל אחד צריך לבצע את עבודתו. אני מקווה שאולי בעקבות המקרים האחרונים התדמית השלילית על אנשי הפיקוח תשתנה ויתחילו לחשוב עלינו אחרת".

מקס בן שבת

מקס בן שבת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אחד הפקחים הבלתי מתחשבים והגובל ברוע. ברחובות. חבר טוב של הפקח הגבוה והרע ההתגלמות הרוע

  2. רחמים על מלול

    מי קודם כל בני אדם-הפקחים?!
    נבלות סרוחות ופריחות מפריפריה.
    בוא נודה ,הרי לא באמת יקחו מישהו מלומד או אינטליגנטי להיות פקח.
    ברור שיבחרו בבררה.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר