סקציה נס ציונה חוגגת עלייה
סקציה נס ציונה חוגגת עלייה

עופר טסלפפה: "המטרה הראשונית שלנו בליגה הלאומית היא לתקוע יתד"

סקציית כדורגל נס ציונה, שעלתה ללאומית לאחר 5 שנות היעדרות, כבר נערכת לעונה הבאה. רונן זיגרמן, מנכ"ל הקבוצה: "בכדורגל ברוב המקרים הכסף הגדול כן מכריע, אבל מעבר לכסף יש הרבה פרמטרים"

פורסם בתאריך: 29.5.18 11:13

-->

בתום עונה מדהימה מבחינת אחוזי הצלחה, ולאחר 5 שנות היעדרות, סקציית כדורגל נס ציונה חזרה לליגה הלאומית וכעת מתחילות ההכנות לדבר האמיתי – הניסיון להציג קבוצה שתדבר גם בליגה השנייה. עופר טלספפה המאמן שהוביל את הקבוצה בהצלחה בשנתיים האחרונות, הוחתם על חוזה חדש וימשיך גם בעונה הקרובה. על כך אומר רונן זיגרמן, מנהל הקבוצה: "הצלחנו עם עופר, שבאמת עשה פה עבודה מופלאה. אנחנו לא קבוצה עתירה במשאבים, אבל עם כמה שינוים והתמקצעות עשינו את זה ועלינו ללאומית".

לרוב, התקציב הוא זה שמשחק את התפקיד העיקרי בכדורגל, אבל נס ציונה הוכיחה שאפשר גם אחרת והקדימה בטבלה כמה וכמה קבוצות שהשקיעו הרבה יותר ממנה מבחינה כלכלית. על כך חיפו הלב והנשמה של השחקנים, שגם נהנו מהעובדה ששלד הקבוצה נותר די זהה לזה של העונה החולפת.

זיגרמן: "זו לא רק העונה האחרונה, אלה 3 השנים האחרונות שהיו מאוד מוצלחות. אמנם פעמיים פקששנו בדקה ה-90, אבל הסיבה היא שהתמודדנו בשנתיים הקודמת עם שני מועדונים שהביאו טייקונים. מכבי שעריים הביאו בזמנו את אלדד פרי, ובשנה שאחרי, שבה הינו ממש קרובים כפסע לעלייה ללאומית, היה לנו את אותו הסיפור עם מרמורק שגייסו את שינו זוארץ ואת אייל גולן שהזרים כסף גדול. בשנתיים הללו הכסף הגדול כן הכריע ולא יכולנו להתמודד עם התקציב שהם העמידו. השנה, עם אותו התקציב, ואנחנו לא קבוצה עתירה במשאבים, עשינו את זה ועלינו ללאומית".

מה היו הפערים התקציביים בשנים הללו בין הקבוצה שלכם לבין היריבות?

"כל הקבוצה שלנו בשנתיים האחרונות תוקצבה בכ-1.2 מיליון שקלים, לעומת הקבוצות הגדולות בזמנו, כמו מכבי שעריים או הפועל מרמורק, שבהן השקיעו בערך פי שלוש מאתנו".

אז מה היה הסוד השנה? הרי גם הפעם לא היה לכם את התקציב הכי גדול.

המאמן, עופר טסלפפה, מסביר את המוטו שלו, שהוביל לדעתו להצלחה העונה: "דרך ארץ קודמת לכדורגל. קודם כל אתה צריך להיות בן אדם, לפני הכול. אתה צריך להיות אחד שיודע להתנהג, יודע להתבטא, יודע לכבד את החברים שלך, את היריבים שלך ואת המערכת שבה אתה עובד ומתפרנס. מה שמייחד את נס ציונה כבר 3 שנים הוא שיש לנו את זה. אצלנו חדר ההלבשה טוב, כלומר החיבור בין השחקנים כבני אדם הוא מדהים. יש לנו שחקנים שמחויבים למועדון ולקהל וזה לא הולך להשתנות".

עופר טסלפפה (צילום: שרון בוקוב)

עופר טסלפפה (צילום: שרון בוקוב)

לצד טסלפפה שעומד על הקווים, מאחורי הקלעים ניצבים רונן זיגרמן המנכ"ל, ואלי כהן יושב ראש הקבוצה. שלושתם מנס ציונה, שלושתם ותיקים בכדורגל ובאמת שאכפת להם מהמועדון ומהעיר. אלי כהן, היו"ר, אף עובד בהתנדבות.

טסלפפה מסביר את תחושותיו ביחס לקבוצה: "אני הכי שמח בעולם להיות בנס ציונה. אני מרגיש פה בבית, ובאמת בתור תושב העיר מאוד חשוב לי להצליח פה".

זיגרמן, כדורגלן עבר שניהל במהלך 6 השנים האחרונות את כל מחלקת הנוער ובמהלך 3 שנים האחרונות את הקבוצה הבוגרת, מסביר מה מקדם את הקבוצה: "עבודה נכונה של טסלפפה והצוות שלו, עם בחירות טובות ועם הנהלה מסודרת. לעיתים אלו דברים חשובים מכסף. ובאמת כולם פה קיבלו תנאים של ליגת העל. ההנהלה נותנת לשחקנים הרבה ביטחון, הרבה שקט. הכול פה מסודר, כמו בספרים. משכורת מגיעות בזמן ובאופן מסודר, גם אם הן צנועות".

ומה התכניות לעונה הבאה?

טסלפפה: "המטרה הראשונית שלנו בליגה הלאומית זה קודם כל לתקוע יתד. זוהי שנה קריטית. הלאה מכך השמיים הם הגבול. אני מאוד מאמין בהמשכיות וגם בליגה הלאומית אנחנו נמשיך בדרך שלנו. נביא קבוצה ראויה שתייצג את נס ציונה בכבוד. אני חושב שיש לנו שחקנים שמגיע להם ההזדמנות הזאת בליגה הלאומית. אין ספק שיש לנו עונה מאתגרת עם הרבה עבודה קשה, אנו באים לעונה בעיניים פקוחות ובכוונה להשקיע הרבה עבודה קשה, כולל לעמוד בכל האכזבות והאתגרים של ספורט מקצועי ותחרותי".

יש כבר חיזוק על הפרק?

טסלפופה: "זיגרמן, כהן ואני פועלים בצוותא ממש בימים אלו לבניית הקבוצה לעונה הבאה. הכל ייחתם ממש בימים הקרובים. קודם כל המטרה שלנו היא להחתים את השחקנים שלנו שאנו רוצים שימשיכו איתנו, ועליהם להלביש את השחקנים שאנחנו רוצים לצרף. אנו לא ממהרים ולא מוכנים להתפשר. בכוונתנו לבחור את השחקנים החדשים בפינצטה, כי שחקן שיצטרף צריך להתאים לא רק מקצועית, אלא גם מבחינת האישיות שלו, שתהיה מתאימה ותורמת לחדר ההלבשה".

זיגרמן מסכם: "אנחנו נשענים על הסגל הקיים ונעשה את החיזוקים במקומות הנכונים בתקווה שהכל יצליח גם השנה".

קהל סקציה נס ציונה חוגג עלייה

קהל סקציה נס ציונה חוגג עלייה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר