דגלים במקום דוחות ברחובות
דגלים במקום דוחות ברחובות

חוגגים עצמאות עם דגלים במקום דו"חות

עיריית רחובות ממשיכה במסורת של חלוקת דגלי לאום לתושבים לפני יום העצמאות. החל מיום שלישי ה-17.4, ערב יום הזיכרון, לא ירשמו דו"חות על חניה מוסדרת בצבעי כחול-לבן עד למוצאי שבת ה-21.4

פורסם בתאריך: 15.4.18 12:47

-->

לרגל יום העצמאות ה-70 למדינה ממשיכים בעיריית רחובות במסורת שייסד ראש העיר רחמים מלול, של חלוקת דגלי לאום לרכבי התושבים באמצעות פקחי העירייה והשיטור העירוני של אגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני.

הפקחים יחלקו את הדגלים לנהגים ברחבי העיר החל מהיום, ראשון בבוקר, כאשר החל מערב יום הזיכרון ביום שלישי ה-17.4 ועד לאחר יום העצמאות במוצאי שבת ה-21.4, גם לא יירשמו דוחות בחניה מוסדרת שסימונה כחול-לבן.

ראש העיר רחמים מלול: "רחובות חוגגת 70 שנה למדינה בכל דרך אפשרית: באירועים ובמופעים ובמערכת החינוך. פיזרנו דגלים בכל פינה בעיר, סמל לגאווה המקומית והלאומית. עיריית רחובות מחלקת דגלים לרכבים ולתושבים על מנת לחזק את האחדות בעיר, ולציין את החשיבות שאנו מייחסים לחגיגות ה-70 למדינה. אנו מזמינים את התושבות והתושבים לציין אתנו בטקסים שנערוך כאן ברחובות את יום הזיכרון, ולאחר מכן – את יום העצמאות למדינה".

רחמים מלול ופקחי העירייה

רחמים מלול ופקחי העירייה

מנהל אגף תנועה, שילוט ופיקוח, ליאור שוקרי: "זוהי מסורת רבת שנים שפקחי האגף והשיטור העירוני, בהנחיית ראש העיר, לא רושמים קנסות בחנייה מוסדרת בכחול-לבן במהלך טקסי הזיכרון וחגיגות יום העצמאות למדינה, שהשנה חוגגת 70 שנה".

יצוין כי חל איסור מוחלט לחנות באיסורי חנייה כגון חנייה בחניית נכים, חנייה על מדרכות, אדום-לבן, חסימת כניסות לבתים, ועוד. תתבצע אכיפה בגין חנייה באיסורי חנייה, על מנת לשמור על הסדר בעיר.

דגלים במקום דוחות

דגלים במקום דוחות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הגיע הזמן שיאפשרו לתושבי העיר לחנות חינם בכחול לבן בדיוק כמו שמאפשרים לתושבי ראשלצ וערים נוספות.
    מילא שהארנונה מהיקרות בארץ אבל לפחות שחניה תהיה חינם.

  2. רות

    קיים מחסור מאוד גדול במקומות חניה במרכז העיר וכמו ליד בית העם. מושקע הרבה בבניה וצריך גם לדאוג לחניות.עם ארנונה כ"כ גבוהה באמת רצוי לתת על כך את הדעת.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גם גם את יןם העצמאות לא נותנים לחגוג תמיד הערייה תחפש לגבות עוד כסף על חשבון האזרח הקטן

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תושבי רחובות צריכים לקבל כל השנה חניה חינם בכחול לבן…כמו ברוב הערים
    לא הגיוני שבשביל ללכת לקופת חולים צריך לשלם חניה!!!

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר