כנס המדצים הארצי של חברה מינהל ונוער
כנס המדצים הארצי של חברה מינהל ונוער

כבוד לרחובות: המדצים של רשת חוויות עם הכי הרבה נציגים בכנס ארצי של חברה מינהל ונוער

בסמינר השתתפו בני נוער מחוויות קרית משה, גבירול ,הולנדית ושוויץ המדע. המשנה לראש העיר ויו"ר רשת חוויות, יניב מרקוביץ': ״תחום הנוער ברשת חוויות הוא מהמובילים ברמה הארצית הודות לתוכנית עבודה שנתית יצירתית ומגוונת"

פורסם בתאריך: 28.3.18 15:44

-->

היום (רביעי) התקיים כנס מדצים ארצי בנאות קדומים. הכנס הינו מפגש חברתי של כל החניכים שהיו בסמינר מדצים ט' ועברו בהצלחה את כל דרישותיו. בסיומו, מקבלים החניכים תעודת מד"ץ (מדריך צעיר), מציינים מצטיינים במחוז המרכז וגם מצטיין רשותי. התעודה שהנערים מקבלים היא של מנהל חברה ונוער ותעודה זו מאפשרת להם להתנדב / לעבוד כמדריכים בקיייטנות, בצבא וכו'.

בסמינר השתתפו בני נוער מחוויות קרית משה, גבירול ,הולנדית ושוויץ המדע, בנוכחות מנכ"ל משרד החינוך. ברחובות יכולים להתגאות בכך שהמדצים של רשת חוויות שלחו הכי הרבה נציגים ברמה הארצית. בסיום הטקס בסיום ייהנו בני הנוער מהופעה של קפה שחור חזק.

המשנה לראש העיר ויו"ר רשת חוויות, יניב מרקוביץ': ״תחום הנוער ברשת חוויות הוא מהמובילים ברמה הארצית הודות לתוכנית עבודה שנתית יצירתית ומגוונת שבני הנוער שותפים לה, בהובלת גולן ביטון, מנהל תחום הנוער ברשת, שעושה עבודה נפלאה״.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר