חנוכת אולם הספורט בבית הספר ויצו רחובות
חנוכת אולם הספורט בבית הספר ויצו רחובות

אולם ספורט מחודש נחנך בבית הספר ויצו רחובות

האולם שופץ במאות אלפי יורו תרומת הפדרציה של ארגון ויצו בצרפת

פורסם בתאריך: 25.12.17 07:29

-->

משלחת של 30 מנהיגות יהודיות מפדרציות ויצו בצרפת ומבלגיה הגיעו לישראל במסגרת נסיעת סולידריות, ציונות ואהבת ישראל, וכן על מנת לבקר בפרויקטים של ויצו אשר נמצאים תחת חסותן. במסגרת הביקור חנכו החברות את אולם הספורט בבית הספר ויצו רחובות, אשר שופץ לאחרונה במאות אלפי יורו, בזכות תרומה גדולה שנשיאת ויצו בצרפת, ג'ואל לזמי, השיגה ביחד עם חברות ויצו בצרפת במאמצים רבים.

חנוכת אולם הספורט בבית הספר ויצו רחובות

חנוכת אולם הספורט בבית הספר ויצו רחובות

 

בית הספר 'מיה רוזנברג ויצו רחובות' פועל בחסות פדרציות ויצו ברזיל וויצו צרפת, שדואגות לקידומו. הקשר עם בית הספר נשמר באופן הדוק ונשות ויצו פועלות כדי למלא כל צורך שעולה – החל משיפור פניו של בית הספר, השקעה בעזרים ובתכניות לימוד ועד לתמיכה במשפחות, בין היתר באמצעות אירועים ומפגשים ברחבי צרפת וברזיל. פדרציות ויצו בתפוצות תומכות בעשרות פרויקטים של הארגון בארץ, בהם מעונות יום, כפרי נוער ופנימיות, מרכזים למשפחות חד הוריות, מרכזים לנוער בסיכון ועוד.

 

פרופ' רבקה לזובסקי, יו"ר ויצו העולמית, ברכה את החברות שהגיעו במיוחד לטקס השקת אולם הספורט והדגישה את שיתוף הפעולה ומסירותן של כל חברות ויצו בתפוצות למען החברה בישראל. מנהלת בית הספר זמירה ולד הודתה אף היא לחברות המשלחת והזמינה אותן להמשיך לבקר ולקחת חלק בפעילות השוטפת של בית הספר.

ג'ואל לזמי, נשיאת ויצו בצרפת, אמרה: "אנו גאות לקחת חלק בפעילותו השוטפת של בית ספר ויצו רחובות. זוהי שותפות שקרובה לליבנו לאור אופיו האישי והאוהב של בית הספר ואנו גאות לתרום לו, כמו גם להתפתחותה של העיר רחובות ולמען עתיד טוב יותר לתלמידי בית הספר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר