טקס סיום פרויקט מחשב לכל ילד
טקס סיום פרויקט מחשב לכל ילד

רחובות שיאנית הארץ בחלוקת מחשבים בפרויקט 'מחשב לכל ילד'

מוביל הפרויקט ברחובות, סגן ראש העיר עו"ד מתן דיל: "מדובר בפרויקט של צמצום פערים חברתיים ממדרגה ראשונה. מה שמובן מאליו עבור רבים - משמעותי ביותר עבור הילדים האלה וזהו צעד חשוב נוסף בדרך להגשמת הפוטנציאל האישי"

פורסם בתאריך: 18.12.17 07:57

-->

ביום חמישי האחרון 143 ילדים וילדות תושבי רחובות קיבלו מחשב בטקס סיום פרויקט "מחשב לכל ילד", שנערך בהיכל התרבות. המחשבים חולקו לילדים מכיתות ב'-י' שאין להם מחשב בביתם.

באירוע המרגש שנערך זו השנה הרביעית השתתפו מוביל הפרויקט ברחובות, סגן ראש העיר עו"ד מתן דיל, סגן השר להגנת הסביבה, ח"כ ירון מזוז (הליכוד), העומד בראש הפרויקט מטעם הממשלה, וכמובן התלמידים ובני משפחותיהם. בסיום הטקס התארחו הילדים ובני משפחותיהם בהצגה של המחזמר "מושלמת".

מתן דיל: "מדובר בפרויקט של צמצום פערים חברתיים ממדרגה ראשונה. מה שמובן מאליו עבור רבים – משמעותי ביותר עבור הילדים האלה וזה צעד חשוב נוסף בדרך להגשמת הפוטנציאל האישי. היום הדלקנו לא רק 3 נרות, כי אם 143 נרות. בזכות האור הזה תפיצו הרבה אור החוצה".

"אני שמח ונרגש להיות כאן", פתח סגן השר מזוז את האירוע, "בכל אחד ואחת מהילדים שלנו טמון פוטנציאל אדיר ואני תקווה שבזכות הפרויקט הוא יגיע לידי מימוש. אני גאה להוציא לפועל את החזון שלנו לעתיד טוב יותר לילדינו. כילד, גם אני חוויתי קשיים לא פשוטים ואני מודע לאתגרים שאתם מתמודדים איתם. עם המוטיבציה שלכם והרוח הגבית, אתם צועדים אל עתיד מבטיח".

 

ראש העיר רחמים מלול: "צמצום הפערים מתחיל בגישה לדיגיטל. אנו עושים הכול כדי ליישם גישה זו במערכת החינוך העירונית ואני בטוח כי המחשבים שחילקנו עד כה יסייעו לתלמידים להצליח בלימודים ובחיים".

פרויקט "מחשב לכל ילד" הוקם בשנת 1996 על ידי אנשי עסקים מובילים בארץ וקיבל את חסותה של ממשלת ישראל. במסגרת הפרויקט מוענקות מדי שנה אלפי ערכות מחשב לילדים הזקוקים לכך, הכוללות מחשב חדש וחדיש, הדרכה בת 45 שעות, תוכנות ולומדות, חיבור לאינטרנט, מוקד טלפוני לסיוע טכני ואחריות בבית המשפחה למשך שלוש שנים. מתחילת הפרויקט חולקו ברחובות כ-700 מחשבים, יותר מכל עיר אחרת בישראל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר