אביב איטח, גלעד ארדן ונציגי הסטודנטים מאירופה
אביב איטח, גלעד ארדן ונציגי הסטודנטים מאירופה

אביב איטח: "חשוב לנו שהביקור של 120 מנהיגי סטודנטים מ-37 מדינות באירופה יצייר תמונת מצב אחרת מזו הנשקפת בחו"ל"

הישג להתאחדות הסטודנטים הארצית ולנשיאה, חבר מועצת רחובות אביב איטח: כינוס התאחדויות הסטודנטים מאירופה, ה-ESU, ייערך בישראל

פורסם בתאריך: 28.11.17 12:30

-->

 

ניצחון גדול להתאחדות הסטודנטים הארצית, שבניגוד לכל הציפיות הצליחה, לאחר התנגדויות פוליטיות מחלק מן המדינות, לזכות במספיק קולות בכדי לארח את המפגש השנתי בישראל. ההתאחדות פעלה מתוך רצון לשפר את התדמית של ישראל בקרב צעירים באירופה, ולמצב את הסטודנטים בישראל כמתקדמים בתחומי ההשפעה האקדמית, האזרחית והחברתית.

ה-European Student Union הינו ארגון אשר חברות בו 45 התאחדויות סטודנטים מ-36 מדינות באירופה, ביניהן גם התאחדות הסטודנטים בישראל. הארגון מייצג למעלה מ-15 מיליון סטודנטים ברחבי אירופה, והוא הגוף היחיד המייצג סטודנטים ברמה היבשתית. נציגי הארגון נפגשים פעמיים בשנה בכדי לקדם זכויות חברתיות, חינוכיות, כלכליות ותרבותיות של סטודנטים בכל היבשת.

אמש (שני), נחתה בישראל משלחת ובה 120 מנהיגי סטודנטים מ-37 מדינות באירופה וממדינות נוספות. במסגרת הביקור, שמרכזו בירושלים, יתקיימו מפגשים עם אישי ציבור בישראל, סיורים ברחבי הארץ, ומפגשים מקצועיים של הארגון. השר לנושאים אסטרטגיים גלעד ארדן, שמשרדו ממונה על המאבק בחרם נגד ישראל והינו התומך המרכזי במשלחת, פתח את הכנס באירוע הפתיחה החגיגי. לצד המשרד לנושאים אסטרטגיים תמכו בכנס גם הרשות לפיתוח ירושלים באמצעות פרויקט עיר אקדמיה, ועיריית תל אביב יפו.

אביב איטח וגלעד ארדן

אביב איטח וגלעד ארדן

 

אביב איטח, חבר מועצת רחובות ונשיא התאחדות הסטודנטים הארצית: "העובדה שנציגי הסטודנטים האירופים מגיעים לביקור בארץ בעלת משמעות אדירה עבורנו. כשהנחנו את ההצעה על שולחן ההצבעות, הופתענו נוכח ההתנגדות העיקשת, המבוססת בעיקרה על עמדות שליליות כלפי ישראל. חשוב לנו שהביקור יצייר תמונת מצב אחרת מזו הנשקפת בחו"ל, ואני מודה לשר ארדן על התגייסותו לטובת המשימה החשובה".

השר ארדן: "אני מברך את התאחדות הסטודנטים הארצית שהצליחה להביא לישראל, בשנת ה-70 למדינה, מנהיגי סטודנטים מכל אירופה שיחוו את ישראל התוססת והמגוונת, שהיא הפוכה לתמונה המצטיירת בקמפוסים ברחבי אירופה. לצערי ארגוני החרם והדה לגיטימציה לישראל הפכו קמפוסים רבים בשנים האחרונות לסביבה אנטי ישראלית קשה, ואני מקווה כי לביקור הזה של מנהיגי סטודנטים מרחבי אירופה בישראל תהיה השפעה חיובית בנושא".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר