הורים בלשכת ראש העיר רחובות
הורים בלשכת ראש העיר רחובות

הורים לילדי גן בשכונת שיכון סלע הגיעו למחות בלשכת ראש העיר

המחאה - בגין תוקפנותו של אחד הילדים, לכאורה, שאף גרם לחבלות בפניה של סייעת הגן

פורסם בתאריך: 26.11.17 09:17

-->

ראש העיר רחובות, רחמים מלול, הופתע הבוקר בלשכתו לאחר שהורים מגן שבשכונת שיכון סלע הגיעו למקום עם ילדיהם במחאה על ההתנהות הקשורה בגן. לדברי ההורים, אחת הבעיות שמטרידות אותם באחרונה היא תוקפנותו של אחד הילדים, לכאורה, שאף גרם לחבלות בפניה של סייעת הגן. הסייעת נמצאת גם בימים אלה בביתה בחופשת מחלה. ההורים מוחים כנגד אותו ילד, שלטענתם הינו אלים כלפי ילדיהם, בעוד העירייה אינה עושה די למיגור הנושא, לכאורה.

ביום רביעי החליטו ההורים לקחת את המחאה צעד קדימה ולהגיע עם ילדיהם ללשכת ראש העיר כדי להפעיל לחץ נוסף, בתקווה שהמהלך הזה יביא לשינוי.

הורים בלשכת ראש העיר רחובות

הורים בלשכת ראש העיר רחובות

מהעירייה נמסר בתגובה: "ראש העיר רחמים מלול ומחזיק תיק החינוך זוהר בלום קיבלו את הורי הגן לפגישה בחדר הישיבות בלשכה, שהסתיימה לפני זמן קצר. בלום ומזל דהן, מנהלת מחלקת גני הילדים, שוחחו עם ההורים והקשיבו לטענותיהם. בשלב כלשהו הוכנסו לחדר נציגות הפיקוח והשירות הפסיכולוגי החינוכי בעיריית רחובות, וסוכם כי ההורים יחזירו את הילדים לגן עוד היום. בלום הבטיח להורים כי הנושא בטיפול הצוות המקצועי והכל ייבחן במהלך היום. עוד סוכם כי במהלך השבוע ייערך מפגש שיח נוסף עם ההורים.

"במחלקת גני הילדים ממשיכים בתהליך שנמשך בנושא מזה מספר חודשים.בהמשך לתגבור הצוות בסייעת, נמשיך לתגבר את צוות הגן, בין היתר בגננת נוספת ובתוכניות הרלוונטיות. בהמשך לטיפול כל השירותים המקצועיים בנושא, לבקשת ההורים נקבעה פגישה נוספת עם השירות הפסיכולוגי, היועצת החינוכית מטעם משרד החינוך ומזל דהן מנהלת מחלקת גני ילדים. אנו פועלים עם כל הגורמים המקצועיים הרלוונטיים על מנת להשיב את השגרה בגן על כנה בהקדם האפשרי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר