הדמיית המעבדה של חברת DayTwo ברחובות
הדמיית המעבדה של חברת DayTwo ברחובות

חברת DayTwo מקימה ברחובות את המעבדה הגדולה והמתקדמת בעולם לריצוף גנטי של חיידקי מעי

חברת DayTwo השקיעה 5 מיליון דולר בהקמת המעבדה במתחם סנטרו בפארק הורוביץ ברחובות. המעבדה תתפרס על 500 מ״ר ותרצף למעלה מ-100 אלף דגימות בשנה. במסגרת ההתרחבות החברה מגייסת סגל מדענים מתחומי מדעי החיים

פורסם בתאריך: 6.12.18 08:49

-->

חברת DayTwo, המספקת המלצות תזונה מותאמות אישית במטרה לאזן את רמות הסוכר בדם, משקיעה 5 מיליון דולר בהקמת המעבדה הגדולה והמתקדמת בעולם לריצוף גנטי של חיידקי המעי. זאת בעקבות הגידול המשמעותי במספר הלקוחות בשנה האחרונה, הכנות החברה לקראת חדירה לשוק האמריקאי וחתימה על שיתופי פעולה משמעותיים עם גופי בריאות מובילים בעולם.

החברה חתמה על חוזה שכירות של 500 מ״ר למשך 14 שנים במתחם סנטרו בפארק הורוביץ ברחובות. המעבדה צפויה להתחיל את פעילותה בפברואר 2019 ועתידה לרצף למעלה מ-100 אלף דגימות בשנה. המיקום נבחר בשל קרבתו הגיאוגרפית למכון ויצמן, המוביל את תחום חקר המיקרוביום ברמה עולמית, הפועל בשיתוף פעולה מחקרי הדוק עם DayTwo.

התאמת תזונה לתפקוד המיקרוביום הוא תחום חדש בעולם המדע. DayTwo הוקמה על בסיס מחקר פורץ דרך בתחום של מכון ויצמן, שגילה כי מזון זהה יגרום לתגובות סוכר שונות בדם אצל אנשים שונים. DayTwo פיתחה מערכת על בסיס המדע שהושג, המאפשרת לחזות את תגובת הסוכר האישית של כל אדם למגוון גדול של מזונות. ולהציע המלצות תזונה המותאמות לפרופיל האישי של כל משתמש על בסיס פרמטרים אישיים, קליניים וריצוף גנטי של חיידקי מעי.

ליהיא סגל, מנכ"ל וממייסדי DayTwo: "היקף הפעילות הצפוי במעבדה חסר תקדים ברמה עולמית עבור שיטת הריצוף של דגימות המיקרוביום, הרובוטיקה והאוטומציה של התהליך. במסגרת ההתרחבות אנו מגייסים עשרות עובדים בדרגים שונים, בתחומי מדעי החיים ומיקרובילוגיה בפרט".

חברת DayTwo נוסדה בשנת 2015 על ידי מריוס נכט (ממייסדי צ'ק פוינט ומשקיע סדרתי), יחד עם ליהיא סגל (מנכ״ל) ויובל אופק (יו"ר), על בסיס מחקר של פרופ 'ערן סגל ופרופ' ערן אלינב שבוצע במכון ויצמן. החברה גייסה 17 מיליון דולר, בין המשקיעים תאגיד ג'ונסון אנד ג'ונסון, רשת בתי החולים האמריקאית Mayo clinic, קרן צרפתית Seventure Partners המתמחה בתחום חיידקי המעי, ומשקיעים פרטיים נוספים ביניהם עומרי כספי, שחקן NBA וקפטן נבחרת ישראל בכדורסל. כספי החליט להשקיע בחברה לאחר שהתנסה במוצר וחווה את השינוי החיובי באופן אישי.

המוצר הראשון של החברה המספק תזונה מותאמת אישית במטרה לאזן רמות סוכר בדם, משווק בישראל ובארה״ב לקהל הרחב, בדגש על קהל חולי סוכרת מסוג 2 . בארה"ב המוצר מופץ דרך ארגוני בריאות, ביטוחי בריאות, מעבידים, קליניקות רפואיות וישירות לצרכן.

מתחם סנטרו רחובות כולל בניין משרדים בן 6 קומות בשטח בנוי של 16 אלף מ"ר ושטחי מסחר בהיקף כולל של כ-12 אלף מ"ר. המתחם הינו בבעלות משותפת של מניבים קרן הריט החדשה בע"מ (50%) עם חברת יוחננוף וחברת פרשקובסקי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר